Baren

Danskere samles her! Her snakkes der kun dansk og indholdet er løsere end de andre forums.
Her bestemmer:
Pepsi
Mod

Post by Pepsi »

HHX gammel reform.. har alt for meget at se til.. engelsk rapport 18 sider, samme i samtidshistorie.. og så lige en SSO på 18 sider i samtidshistorie.... *yawn*

ej vi har ca 3 afleverings opgaver om ugen så der er nok at se til.. kan kun takke for studiegrupper :P en der laver dansk en der laver engelsk osv... så skal man bare omskrive så har man ~8 hver gang intet at klage på.. man skal bare ´komme på msn kl 20:00 ^_^
kualle
Tycoon

Post by kualle »

Går det virkelig godt... WOW!
Men så igen, hvis man er tilfreds me 8... ;-)...

Opdager læreren virkelig intet, det er da godt nok utroligt!

Vælger man fag sådan et sted?
Pepsi
Mod

Post by Pepsi »

jo de gør men de kan ik rigtig gøre så meget... der bliver brugt et firma der kalder sig urkund der tjekker om vi har downloadet fra internettet så der kan de ikke knalde os...
vi omskriver tilføjer og slettet... man spare en masse tid og de kan ik rigtig gøre noget... vi gør jo ikke noget galt i at hente "inspiration"

yup jeg har valgt B fag er standard.. så har vi et C fag, der har jeg virksomhed information med en lære der er en manifestation af satan.. så har vi 2 A fag.. jeg har engelsk og erhvervsøkonomi...
kualle
Tycoon

Post by kualle »

Ahh... Jeg havde selv matematik (damn) samfundsfag (dobbelt damn) og fysik (halv damn) på højniveau...

Kan de virkelig ikke gennemskue det. Men der bliver jo så bare sikkert trukket fra jeres karaktere... - æv for det..

Jeg bliver ved med at tro, du er en anden pepsi. Så skal hele tiden til at spørge dig om skak :-P
Pepsi
Mod

Post by Pepsi »

hehe skulle nok bare have kaldt mig Pepsui som det nu er blevet til :P
ihhh jeg har svært ved at finde mig et nyt avatar...
er ved at løbe tør for ideer...

skal du ikke også have dig et?
kualle
Tycoon

Post by kualle »

Sådan noget gør jeg slet ikke i! Hvad skal man med avatars, når man er grim. Jo, hvis du finder min gamle grimme mand med præstekraven frem, så er det okay! ;-)...

Hvorfor pepsui, det fattede jeg aldrig!?
Pepsi
Mod

Post by Pepsi »

http://curlysworldoffreeware.com/files/ ... r5_213.jpg
there you go :)

anyway det er fra heroes... vi skulle bruge en der ville blive slået ned af klanen selv hvor efter han skulle slå på den klan vi var i krig med for at beskytte resten/mere NW... så jeg kom til at skrive: Pepsui melder sig til tjeneste... så hang det bare ved...
kualle
Tycoon

Post by kualle »

Hehe... Ej, han er fandme for grim...
Det holder ikke... Mon ikke jeg bare skulle få et billede af en pink panter og så sige, jeg er oldschool... BAH!

Pepsui... Hmm... Heroes... :-D.... Det er godt nok længe siden!
Pepsi
Mod

Post by Pepsi »

ahh langt om længe fandt jeg mig et avatar jeg kan være tilfreds med... har også kun kigget på må 10.000 :P har ca 400 søgeord for at finde lige det avatar...

fandt også lige den her til dig kualle :P

Image
kualle
Tycoon

Post by kualle »

Tak skal du have peps. Nu skal jeg bare have det lagt ind som avatar. Puha. arbejde...

Det magter jeg brik, orker det non.

Men din drage er da også.... Temmlig.... fantasy?!
Pepsi
Mod

Post by Pepsi »

tja... passer jo til min signatur.. lidt.. skal finde mig et ordenligt et... når jeg engang får tid :P nå jeg smider lige en joke så hopper jeg i seng...
Chroelle
Admin emeritus

Post by Chroelle »

Altså det er jo ikke sværere end at du åbner din profile og uploader det fra din maskine Kualle... Altså hvis man går ud fra at du har højreklikket det og sagt gem billede...

Jeg har selv også kortvarigt skiftet avatar, men regner ikke med at skifte tilbage til Homer... DEn var for kedelig. JEg skal bruge et rigtigt fedt avatar.... Noget med noget elver tror jeg...
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
Pepsi
Mod

Post by Pepsi »

btw chrølle... det kan kualle ikke.. den fylder mere end 20kb :)
det er også mit problem.. det er svært at finde .gif der er under 20kb... men ja ja skal nok bare finde et sted at uploade det.. er bare lidt doven.. :P

hmm elver.. dark, moon, light, night, wood? ... der er mange at vælge i mellem ;)
Chroelle
Admin emeritus

Post by Chroelle »

JEg tror at det skal være noget lidt mystisk, ikke for glad og solskinsagtigt...
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
Pepsi
Mod

Post by Pepsi »

Image

hmm lidt for meget WoW... ikke nemt at finde noget der også kan bruges som avatar... google er din ven ;)
kualle
Tycoon

Post by kualle »

Wow... Det er da godt nok nogle voldsomme øjenbryn den mand har...

Er de ægte?

;-).
Pepsi
Mod

Post by Pepsi »

damn kualle dig skal vi vist have sendt på kursus i at finde på noget at skrive :P ;)
vi må have nogle nye medlemmer der kan sætte lidt gang i det hele.. jeg kunne jo poste nogle steder... er næsten et forsøg værd...
kualle
Tycoon

Post by kualle »

ja... Jeg sutter virkelig til det, ikke :-D...

Men hvad fanden, jeg vil gerne have det her forum igang, men Chrølle er travl andre steder, FT er her ikke, gb har ikke tid, du er her indimellem, men så var det nemmere på messenger...
Hvad søren skal der dog blive af os... :-).
Pepsi
Mod

Post by Pepsi »

indimellem? jeg er her da stort set altid om aften.. mens jeg laver lektier... damn jeg har brug for en kærste... kommer jo aldrig ud af mit værelse :P
kualle
Tycoon

Post by kualle »

Hehe :-D. også mig, peps, også mig.

Men når man både er grim, irriterende, ufølsom og fattig, så er det altså ikke nemt.

Måske man faktisk skulle komme ud af sit værelse, så man kunne få sig en kæreste?!