HHX gammel reform.. har alt for meget at se til.. engelsk rapport 18 sider, samme i samtidshistorie.. og så lige en SSO på 18 sider i samtidshistorie.... *yawn*
ej vi har ca 3 afleverings opgaver om ugen så der er nok at se til.. kan kun takke for studiegrupper en der laver dansk en der laver engelsk osv... så skal man bare omskrive så har man ~8 hver gang intet at klage på.. man skal bare ´komme på msn kl 20:00 ^_^
jo de gør men de kan ik rigtig gøre så meget... der bliver brugt et firma der kalder sig urkund der tjekker om vi har downloadet fra internettet så der kan de ikke knalde os...
vi omskriver tilføjer og slettet... man spare en masse tid og de kan ik rigtig gøre noget... vi gør jo ikke noget galt i at hente "inspiration"
yup jeg har valgt B fag er standard.. så har vi et C fag, der har jeg virksomhed information med en lære der er en manifestation af satan.. så har vi 2 A fag.. jeg har engelsk og erhvervsøkonomi...
hehe skulle nok bare have kaldt mig Pepsui som det nu er blevet til
ihhh jeg har svært ved at finde mig et nyt avatar...
er ved at løbe tør for ideer...
Sådan noget gør jeg slet ikke i! Hvad skal man med avatars, når man er grim. Jo, hvis du finder min gamle grimme mand med præstekraven frem, så er det okay! ...
anyway det er fra heroes... vi skulle bruge en der ville blive slået ned af klanen selv hvor efter han skulle slå på den klan vi var i krig med for at beskytte resten/mere NW... så jeg kom til at skrive: Pepsui melder sig til tjeneste... så hang det bare ved...
ahh langt om længe fandt jeg mig et avatar jeg kan være tilfreds med... har også kun kigget på må 10.000 har ca 400 søgeord for at finde lige det avatar...
Altså det er jo ikke sværere end at du åbner din profile og uploader det fra din maskine Kualle... Altså hvis man går ud fra at du har højreklikket det og sagt gem billede...
Jeg har selv også kortvarigt skiftet avatar, men regner ikke med at skifte tilbage til Homer... DEn var for kedelig. JEg skal bruge et rigtigt fedt avatar.... Noget med noget elver tror jeg...
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)
btw chrølle... det kan kualle ikke.. den fylder mere end 20kb
det er også mit problem.. det er svært at finde .gif der er under 20kb... men ja ja skal nok bare finde et sted at uploade det.. er bare lidt doven..
hmm elver.. dark, moon, light, night, wood? ... der er mange at vælge i mellem
damn kualle dig skal vi vist have sendt på kursus i at finde på noget at skrive
vi må have nogle nye medlemmer der kan sætte lidt gang i det hele.. jeg kunne jo poste nogle steder... er næsten et forsøg værd...
Men hvad fanden, jeg vil gerne have det her forum igang, men Chrølle er travl andre steder, FT er her ikke, gb har ikke tid, du er her indimellem, men så var det nemmere på messenger...
Hvad søren skal der dog blive af os... .