God eller dårlig dag?

Danskere samles her! Her snakkes der kun dansk og indholdet er løsere end de andre forums.
Her bestemmer:
Post Reply
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

God eller dårlig dag?

Post by kualle »

God dag! Jeg fik 390 i timen idag.
Og så skal jeg godt nok lige gøre lidt rent, men hvad pokker :-)
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

dårlig dag....
mødte kl 8.15 og læste at vi havde fri i de 2 første timer.
folk der ikke kan overholde aftaler
ting som man skulle have gjort men lige glemte... argh!
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Mellem dag igår...

Gik konsekvent skævt af en kollega hvilket medførte at hun blev sur på mig, men undskyldte senere.
Mødte klokken 10 til møde og afsluttede dagen med møde fra 17-21, hvilket var en lang dag, men møderne var spænende.
Tog bagefter til svigermors fødselsdag og kom hjem klokken 23.30, men lå så resten af "aftenen" og mærkede min datter sparke indtil lige før jeg faldt i søvn. Så sluttede godt, startede skidt.

I skal til gengæld lige høre om min mandag... Bare lige fra klokken 7.45-12.00
Jeg skulle åbne institutionen klokken 7.00 sammen med en anden. Jeg vågnede 6.45 fordi jeg havde fået sat mit vækkeur forkert...
JEg drøner derned og børnene er helt umulige.
Klokken 8.00 smider vi dem i skole, og jeg sætter mig op til computeren. Jeg får her at vide at de julegaver jeg skal købe ind til institutionen skal være færdige til den efterfølgende mandag, hvilket gør at jeg idag for eksempel bliver nødt til at møde 2 timer tidligere ind. Æv....
Nå, men kort tid efter får jeg så at vide at jeg også skal stå for at vores månedsblad bliver klaret inden i morgen...(Jeg har lidt travlt) fordi min kollega som jeg deler tjansen med er syg.
Nå men klokken bliver ti, og jeg tager afsted på noget indkøb til vores juefrokost sammen med en kollega. (Alle de ting vi skulle have kunne vi enten ikke få, eller også kostede de mere end vi havde regnet med...)
Men vi fik klaret det og vi gik over til vores biler... Der var sørme nogen der havde efterladt post til mig.... :( En lille seddel med beløbet 510 kroner skrevet på bundlinien...) JEg havde fået sat p-skiven forkert...
Nå men jeg skulle lige købe en ting mere ind. Et par bøger som en kollega havde bedt mig hente... Det viste sig at være 4 plasticposer fulde med bøger... Og jeg havde så parkeret langt væk... JEg var lidt hys da jeg kom tilbage på arbejdet....
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

dagen igår sluttede perfekt med lidt hygge på arbejdede som så endte med at jeg så skal på date torsdag O_o

idag startede skidt med et opkald fra chefen kl 6.45... jeg tænker LORT!! hvad har vi glemt... men jeg ringer så til ham et par timer senere og får snakket mig og min kollega ud af det og min chef slutter af med at sige: forsat god dag :D

jeg har fri så nu skal jeg lige have købt julegaver og fødselsdagsgaver, og bare sidde og fede den resten af dagen indtil kl 18 hvor jeg lige skal ned med arbejdsnøglen og til teori... ahhhhh
Post Reply