Ny computer

Danskere samles her! Her snakkes der kun dansk og indholdet er løsere end de andre forums.
Her bestemmer:
Post Reply
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Ny computer

Post by Chroelle »

Hej gutter.

Jeg skal ud og købe ny computer inden for de næste par uger, og jeg vil derfor høre jer om i kender et sted som er kanongodt.

Krav:
Jeg skal kunne bruge den til at spille på (Den skal kunne klare de sidste nye spil og også dem som kommer om et år).
Jeg skal have windows XP med, og det må gerne være pro. (Gør ikke noget at det er en OEM version.)
Den skal være hurtig!
Der skal være DVD-brænder i.
Den skal koste højest 9000,-

Kender i et godt sted, eller måske endda en god computer?
DEt gør absolut ingenting hvis der følger en fladskærm med. :D
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Scythe
Winner of CWF review contest!
Posts: 3165
Joined: Sat Mar 04, 2006 12:59
Location: Nova

Post by Scythe »

Vi har allerede snakket om Dell... :)
User avatar
Chillum
Legend
Posts: 756
Joined: Fri Feb 17, 2006 18:27
Location: Denmark

Post by Chillum »

www.shg.dk er en udmærket hjemmeside... Der er alt fra færdiglavede maskiner til saml-selv... De har også en helt overdrevet computer til 30.000 kr O_O

Ellers kan jeg varmt anbefale Aldis tilbud på Medion computere, der er der omkring hver 3. måned eller sådan noget.. som f.eks.:

Premium Allround PC

Pr. stk
4.999,-

Mere information: Klik her

MEDION MD 8820 Entertainment PC
med Intel® Pentium® D processor 915


Optimal ydelse
Intel® Pentium® D processor 915
2,8 GHz, 2 x 2 MB L2-cache, 800 MHz FSB
Optimal ydelse med 2 x 2 MB cache og Dual Core-teknologi.

Windows VistaTM Home Premium
Windows VistaTM bringer klarhed ind i verden, så du kan løse de daglige opgaver på en sikker og komfortabel måde, finde det, du leder efter, med det samme, opleve de nyeste underholdningstilbud og opretholde forbindelsen både derhjemme og når du er på farten.

Ekstremt støjsvag
Rolig og yderst støjsvag takket være den supereffektive heatpipe-køleteknologi og ekstremt støjsvage blæsere.

Grafikkort
NVIDIA® GeForceTM 7300 SE
128 MB DDR2-hukommelse med DVI-I, D-Sub
VGA og TV-out, understøtter op til 384 MB grafikhukommelse i kraft af teknologien NVIDIA® TurboCacheTM

Kæmpe hukommelse 1024 MB DDR2 SDRAM med 533 MHz 64 bit, 1 ledig hukommmelsesslot. Kæmpe harddiskkapacitet 250 GB SATA harddisk 8 MB cache, lynhurtig med 7200 o./min. Det komplette fjernsynsunivers TV-tuner til analogt/digitalt (DVB-T) fjernsyn. DVD/CD-brænder med multiformat understøtter alle populære CD/DVD-standarder inkl. Dual Layer DVD-R og DVD+R.

Tilslutninger foran: • 2x USB • 1x mikrofon • 1x hovedtelefon 8-i-1 kortlæser: 4 • IBM Micro Drive • Compact Flash Card • Memory Stick • Memory Stick Pro • Multimedia Card • Smart Media Card • XD-Card • SD-Card
Tilslutninger bagpå: • 2x PS/2 • 1x D-Sub Com-port • 1x D-Sub parallelport • 4x USB 2.0 • 1x RJ-45 LAN • 1x Front Line Out • 1x Side Surround Line Out • 1x Center/Subwoofer Line Out • 1X Back Surround Line Out • 1x Line In • 1x Mic • 1x antennestik analog/DVB-T• 1x S- Video In• 1x Composite Video In

Softwarepakke OEM-versioner forudinstalleret og/eller på CD/DVD eller recovery-DVD
• Windows VistaTM Home Premium med ny MediaCenter Edition-brugergrænseflade
• MEDION Home Cinema Suite: PowerDirector 5 SE, PowerProducer 3, PowerDVD 7, MediaShow
• Nero Essentials: Nero Burning ROM 7 Essentials3, Nero Recode 2SE Essentials3, Nero Express Essentials3, Nero Vision Express Essentials3
• Microsoft® Works 8.5
• System Recovery fra Symantec

MEDION-dockingstation til de eksterne USB-harddiske HDDrive2go, HDDrive2go UltraSpeed i USB-tilstand (eksterne harddiske medfølger ikke).

Inklusiv fjernbetjening, PS/2-tastatur og mus 3 års garanti og adgang til Hotline Service
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]

Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Nu fik jeg så købt hos Dell og har fået en rigtig fed maskine.
Jeg kan varmt anbefale dem. Jeg fik god service og ligesom for Scythe kom jeg ud for det utrolige at den var hos mig FØR de havde lovet. Jeg fik den 3 dage før beregnet.
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Chillum
Legend
Posts: 756
Joined: Fri Feb 17, 2006 18:27
Location: Denmark

Post by Chillum »

Hehe... En af mine venner har også købt en dell computer.. SÅ fandt han ud af at der ikke var så mange ram i der skulle være, og fik sendt 2 ekstra ram-"ting".. hehe.. så da han skulle sætte dem i, så han at de "manglende" ram var der alligevel, men de sad bare løst.. :D så det blev lige til 1024MB i stedet for 512... DU kunne jo forsøge dig med samme nummer, hvis ikke det er alt for lang tid siden du fik den :P
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]

Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Altså det er efterhånden en måneds tid siden tror jeg. Men alt i alt så er jeg godt tilfreds med den service jeg har fået og min PC sparker rigeligt med bagdel. Så jeg vil hellere beholde den gode forbindelse til Dell. :D
Men tak for forslaget. :D
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Chillum
Legend
Posts: 756
Joined: Fri Feb 17, 2006 18:27
Location: Denmark

Post by Chillum »

Hehe.. Det var da så lidt.. Men hvis jeg har råd til den tid, tror jeg jeg slår til næste gang aldi har udsalg.... Der får man sgu også noget for pengene, deres maskiner sparker bare røv nogle gange :D Er også lidt spændt på at udforske windows vista... :)
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]

Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
Post Reply