Hjælp til at finde et spil

Danskere samles her! Her snakkes der kun dansk og indholdet er løsere end de andre forums.
Her bestemmer:
Post Reply
farmerhe
Newbie
Posts: 5
Joined: Thu Apr 13, 2006 17:48

Hjælp til at finde et spil

Post by farmerhe »

Kan huske jeg for laaaaaaaaaaaaang tid siden (4 klasse eller sådan noget) spillede et spil der gik ud på at opklare et tyveri af kirkegodset fra Viby kirke tilbage i 1800 tallet... kan ikke finde det nogen steder er der nogen der ved hvad det heder?

Mvh
HE
User avatar
Monteque
Tycoon
Posts: 280
Joined: Sat Feb 18, 2006 1:43
Location: Denmark

Post by Monteque »

Det spil siger mig godt nok ikke noget. Men kan da prøve at forhøre mig.... :)
[img]http://img71.imageshack.us/img71/5705/sig2rose5ju.jpg[/img]
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Er du sikker på at det var VIBY kirker, for jeg har prøvet at søge på "Viby Kirke tyveri opklare" og får ikke noget. JEg prøvede selvfølgelig også "viby Kirke tyveri" inden... :D
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
farmerhe
Newbie
Posts: 5
Joined: Thu Apr 13, 2006 17:48

Post by farmerhe »

jeg er ret på det var viby eftersom exefilen til at starte det hed "viby" men har heller ikke fundet noget på google...

Mvh
HE
User avatar
vifa
Prospect
Posts: 43
Joined: Sat May 13, 2006 23:04
Location: Hjemme

Post by vifa »

Hvis det er et dansk produceret spil, så er det næsten umuligt at opsnuse på nettet.
Jeg vil lige prøve at kontakte ´mine folk´, så kan det være de finde ud af noget.

VIFA
User avatar
vifa
Prospect
Posts: 43
Joined: Sat May 13, 2006 23:04
Location: Hjemme

Post by vifa »

Jeg beklager dybt, men det lader ikke til, at spillet findes mere.
Nu sagde du, at du havde spillet det i skolen for mange år siden, sidste mulighed er nok, at kontakte skolen (ja ja, jeg ved det godt), jeg har selv konaktede min gamle skole et par gange.
Men det er den sidste mulighed der er. De fleste skoler gøt normalt det, at de gemme alle gamle ting væk i det fjerneste rum i kælderen. Så du kan stadigvæk være heldig, enten med at finde selve disketten, eller en gammel com det ligger på.
Det er sidste mulighed.


VIFA
Post Reply