Ogame

Danskere samles her! Her snakkes der kun dansk og indholdet er løsere end de andre forums.
Her bestemmer:
User avatar
rQvbanan
Member
Posts: 64
Joined: Mon Mar 06, 2006 19:35
Location: Wirum

Post by rQvbanan »

Hehe skide surt.
Jeg plejer også at skrive en lille meddelse når jeg bliver crashet, og den ene af de to der ar smadret mig snakker jeg ret godt med i dag.
Fedt at folk ikke bare hader en over et lille crash, de fleste er ret venlige. Selvfølgelig render man ind i nogle irriterende møgunger, der beklager sig over at deres flåde er væk, men det kan man vel ikke rigtig trage sig af, vel? ;)

Personligt er jeg lige gået at feriemode, da jeg er hjemme fra roskilde igen, men jeg smider den tilbage igen i aften, da jeg står og skal en lille tur på interrail.
Jeg håber bare ikke min acc. bliver slettet i al den tid jeg er inaktiv!
-In an average living room there are 1,242 objects Chuck Norris could use to kill you, including the room itself.

-[url=http://s1.bitefight.dk/c.php?uid=17752]Tør du klikke her?![/url]
User avatar
FogToo
Warhero
Posts: 479
Joined: Sun Feb 19, 2006 21:10
Location: Bagsværd - Danmark
Contact:

Post by FogToo »

Nå jeg er blevet slettet for inaktivitet :P
Jeg har heller ikke rigtigt tid til at spille Ogame mere. Ville bare blive crashet konstant, og det er jo ikke voldsomt sjovt ;)
Så held og lykke til jer der stadig spiller.. Det er sjovt så længe man har tiden ;)
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
User avatar
rQvbanan
Member
Posts: 64
Joined: Mon Mar 06, 2006 19:35
Location: Wirum

Post by rQvbanan »

Jep jep jep, så kom den forbandede måne endelig!

Ved ikke hvor mange der stadig spiller det, men tag lige og kig lidt på rapporten:

[align=CENTER]
Følgende flåder står klokken ---- overfor hinanden:

Angriber King Dolor (X:XXX:XX)
Våben: XXX% Skjolde: XXX% Pansring: XXX%
Typ: Slagskib. Destroyer
Antal: 500 10

Forsvarer limE (X:XXX:XX)
Våben: XXX% Skjolde: XXX% Pansring: XXX%
Typ: l.Trans St.Trans Slagskib. Recy.
Antal: 4 11 160 2

After battle...

Angriber King Dolor (X:XXX:XX)
Typ: Slagskib. Destroyer
Antal: 500 10

Forsvarer limE (X:XXX:XX)
Ødelagt!

og får
105.547 metal, 19.821 krystal og 237.184 deuterium.

Angriberen har samlet tabt 0 Units.
Forsvareren har samlet tabt 9.780.000 Units.
På rumkoordinaterne ligger der nu 1.948.200 metal og 985.800 krystal.
Chance for at en måne bliver dannet ligger på 20 %.
De enorme masser af fri metal og krystal samles og forer en drabant. Månen var givet..

-- Created by Takana's CR Converter v1.930 beta - Dragon Takana --
[/align]

Det skal lige siges at grunden til der var så lidt fra min side, er at jeg forsøgte at være smart og snu, ved at sende min flåde ud i tre dele, så fjenden kun kunne angribe en af dem. Det var selvfølgelig ikke særlig smart tænkt, og det resulterede også kun i at min flåde blev smadret i tre dele, hvor den sidste så heldigvis gav mig en fin måne!
-In an average living room there are 1,242 objects Chuck Norris could use to kill you, including the room itself.

-[url=http://s1.bitefight.dk/c.php?uid=17752]Tør du klikke her?![/url]
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Jeg er startet med at spille spillet. Dog i univers 5. Jeg har nu ungefær 19000 point. Og jeg ligger lige i top600.

Det er en tidsrøver, men det er også sjovt. Især at angribe andre, og føle sig magtfuld - muhahaha... :-S.


Men udmærket spil.
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

og jeg er startet igen... denne gang håber jeg på at få noget tag protction :P gik ikke så godt den gang jeg spillede i uni 1 senre 2 og endnu senere 3 :P
Post Reply