PC problemer

Danskere samles her! Her snakkes der kun dansk og indholdet er løsere end de andre forums.
Her bestemmer:
Post Reply
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

PC problemer

Post by Pepsi »

nu har jeg jo lige fået min computer tilbage og har fået et lille problem...

jeg kan ikke se film på min computer :S hvad kan der være galt? jeg har codecs of nyeste winamp/windows media player og VLC mediapalyer... hvad kan man gøre for at få den til at virke?

kan heller ikke se film på google break osv... computeren fryser og skal genstartes når jeg forsøger
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Først og fremmest så ville en ide være at skrive problemet i den internationale tech help del. Der er mange af de internationale medlemmer som virkelig er meget mere tekniske en os i den danske del. Jeg må indrømme at hvis du har hentet alt hvad der hedder nyeste versioner af DIVX og lignende så ved jeg ikke hvad der kan være galt...
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
dolce24
Newbie
Posts: 9
Joined: Thu Feb 01, 2007 14:41
Location: Aalborg

Post by dolce24 »

Prøv at downloade k-lite codec pack, og anvend classic media player der følger med i pakken, og se om det løser problemet.


link: http://www.free-codecs.com/download/K_L ... c_Pack.htm

Det undrer mig dog, at du ikke kan se film fra break.com og google.

Prøv evt. at deaktivere sikkerhedsprogrammer (antivirus, firewall og anti spyware) en efter en, og se om du derefter ikke kan se film fra ovenstående sider.
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

dem har jeg ^^

men vi kom fremt til i tech help, at mit grafik kort/bundkort bliver for vamt... hvilket ikke undre mig da det er ved at stå af... der er adskillige dele der ikke virker på det... men er i pengemangle pt pga skattefar. så det må vente.
Post Reply