Vandpibe

Danskere samles her! Her snakkes der kun dansk og indholdet er løsere end de andre forums.
Her bestemmer:
Post Reply
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Vandpibe

Post by kualle »

Jeg har en vandpibe, min søs tog hjem fra Indien til mig.
Men den er meget lille, så nu har jeg bestilt en ny. En Chill. Kan findes på www.roolig.dk - en fantastisk side.

Ryger i meget, lidt, eller næsten ikke vandpibe?!


:-).
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

JEg røg på et tidspunkt vandpibe en gang om måneden, men har helt kvittet det nu, hvor jeg har kvittet rygningen... Jeg skal ikke have noget røg lige for tiden. (Kan knap nok være i nærheden af et bål uden at få ticks...)
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Heh.
Men tillykke med, du har droppet det.

Jeg savner abre et slæng, der har tid til at ryge. Det var noget andet i de glade gym-dage, der havde man sgu altid tid, samtidig. Nu arbejder alle jo hele tiden, eller går i skole alle mulige obskure steder...

Så må til at finde et nyt slæng.
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

har ik brugt min vandpibe siden i sommers... den gik i stykker og har ik liage taget mig sammen til at ofre de 200kr sådan en koster... savner den... plejede altid at sidde og drikke lidt og ryge vandpibe 3-4 timer før vi skulle i byen...
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Der sænker sig sådan en dejlig stemning.


Har lige købt yderligere 3 vandpiber idag. - hvis jeg nu skulle få venner på besøg ;-)
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

I har læst de nye resultater af undersøgelser de3r siger at det er præcis lige så skadeligt at ryge vandpibe som at ryge almindelige cigaretter ik'?

JEg vil bare sikre mig, for der er mange som står og peger fingre af rygerne og siger "ved du ikke at det er smadderusundt og du kan dø af det" og så vender sig om og tager en dyb lunge røg fra vandpiben....
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

jo det har jeg også fået af vide siden jeg købte min... men man kan jo så sige at man bliver ikke afhængig på samme måde... så helt så "skadeligt" er det jo ikke :) hvis man da ser på det på den måde :P
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Der er jo klart forskel på, hvor meget man ryger!
Jeg læste, i den undersøgelse Chrølle henviser til, at der skal 100 sug på vandpiben til, førend man har røget det tjære,der svarer til 1 cigaret...

Så det går nok... Og jeginhalerer heller ikke nær hver gang. Ryger nok som manryger på en cigar :-)...
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

jeg inhalere så hver gang men det er nok mere en refleks... men al ting er jo farligt idag så hvorfor ik bare nyde livet så godt man nu kan :)
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Jeg fik min hookah idag.
Slangen er grim, men den får jeg en ny fed en af på lørdag. Så det gør ingenting. Nu skal jeg bare fyre op for et crew, der er med på den slags.

:-).
Post Reply