Hvem vil være millionær

Danskere samles her! Her snakkes der kun dansk og indholdet er løsere end de andre forums.
Her bestemmer:
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Hvis Fogtoo gætter på b), tjah... Så vil jeg måske overveje at tage valgmulighed 2. ;-)


Men nah, selvom han ikke så, der var tale om tal, så vil jeg ikke stjæle gættet, jeg gætter på 1).
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Altså nu er valgmulighederne jo 1,2,3,4 så jeg regner med at b betyder 2. :lol:

Men hvor sikker du end lyder må jeg sige nej...

Menkualle, du ramte rigtigt. Han hedder Joona. Og der er absolut ingen andre end Maz og mig der ved det :D (altså herinde - jeg gætter på i hvert fald knægtens mor ved det.)
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Chillum
Legend
Posts: 756
Joined: Fri Feb 17, 2006 18:27
Location: Denmark

Post by Chillum »

hmm.. jeg troede ellers jeg havde hørt han hed matti... Der tager jeg nok fejl.. :roll: Hvornår og hvorfor droppede han egentlig fadedminded til fordel for Maz igen?
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]

Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Det må du spørge ham om :D
Jeg aner det ikke/kan ikke huske det.
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Guybrush
Member
Posts: 85
Joined: Fri Feb 24, 2006 18:52
Contact:

Post by Guybrush »

Chillum wrote:hmm.. jeg troede ellers jeg havde hørt han hed matti... Der tager jeg nok fejl.. :roll: Hvornår og hvorfor droppede han egentlig fadedminded til fordel for Maz igen?
Han har jo nok bare erkendt, at for det store flertal vil han altid være Maz - ligesom Chrølle altid vil være Chrølle - Pitkin var på OG SirHenryPitkin, men fordi han bare er kendt som Pitkin gav det mening at skifte til det her ... Jeg har også prøvet andre navne end Guybrush på forskellige fora, men det virker bare ikke så godt ^_^

Det var lidt et sidespring ... jeg havde i det mindste kunnet konstatere at svaret nok ikke havde været c, idet Maz selv hedder Matti
They say that it takes a second to meet a special person
An hour to appreciate her
A day to love her
But an entire life to forget her

Never to be forgotten
User avatar
FogToo
Warhero
Posts: 479
Joined: Sun Feb 19, 2006 21:10
Location: Bagsværd - Danmark
Contact:

Post by FogToo »

Nu er det ham der Kualle vi venter på igen.. :P
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Igen med småt. Det er utroligt så tungnemme nogle er.

- men jeg tænker.
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Jo, nu dukkede der noget op.

Hvem blev en overgang på OG betegnet som 'far', hvilket skabte megen irritation og frustration!?


1) Chrølle
2) Guybrush
3) Scythe
4) PederJ
User avatar
Chillum
Legend
Posts: 756
Joined: Fri Feb 17, 2006 18:27
Location: Denmark

Post by Chillum »

Eftersom Chrølle for mig virker som den mest sansynlige, og PederJ den mindst sansynlige, gætter jeg på 4) PederJ... :roll:

(Spørg mig ikke hvorfor)
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]

Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Det er forkert. Jeg tror, det var efter PederJ blev inaktiv.

Og situationen udspillede sig vist i baren (måske DNB), og der har PederJ ikke skrevet en eneste post :-).
User avatar
Chillum
Legend
Posts: 756
Joined: Fri Feb 17, 2006 18:27
Location: Denmark

Post by Chillum »

Hmm.. ja okay... Han var ikke så aktiv da jeg i sin tid startede, men stadig lidt kan jeg huske... så jeg ved ikke så meget om ham.. Hehe.. Men så vil jeg skyde på, at det er en af de 3 andre...
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]

Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Altså da jeg er en af valgmulighederne og udemærket kender det korrekte svar (med mindre du husker forkert - og det regner jeg ikke med) vil jeg vente med at svare :D
Så Vifa, FT og Pepsi, den ligger vist til jer... Hvis Scythe altså ikke hopper ind og vil deltage (selvom han også er en svarmulighed).
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Eller guybrush, rQvbanan eller en af de andre gæve gutter...
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Jeg ekskluderede Guy ud fra at han også var en af dem man kunne gætte på, og Rqv svedte jeg sgu lige ud....MY BAD!

Jeg tror sgu at jeg er lidt rundt på gulvet...
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Chillum
Legend
Posts: 756
Joined: Fri Feb 17, 2006 18:27
Location: Denmark

Post by Chillum »

Hmmm.... Lad mig lige se om jeg har forstået denne her korrekt:

Jeg kender svaret, så jeg gider ikke lige svare... :roll:

Det vinder du jo ikke millionen af, vel? ;) hehe... Sorry for OT..
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]

Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
User avatar
FogToo
Warhero
Posts: 479
Joined: Sun Feb 19, 2006 21:10
Location: Bagsværd - Danmark
Contact:

Post by FogToo »

kualle wrote:Igen med småt. Det er utroligt så tungnemme nogle er.

- men jeg tænker.
Tungnem ? Hvordan hiver du den ud af den blå luft ? :P Det er skam helt med vilje at jeg vælger at skrive Kualle med stort. Om du mener det er korrekt eller ej, er jo sådan set ikke mit problem :)

Anyway så vil jeg skyde på GB, kan ikke huske hvilket nummer det var da jeg lavede noget quote ting, og den så skiftede til svarsiden..
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
User avatar
Guybrush
Member
Posts: 85
Joined: Fri Feb 24, 2006 18:52
Contact:

Post by Guybrush »

så vil jeg gætte på c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ^^'
They say that it takes a second to meet a special person
An hour to appreciate her
A day to love her
But an entire life to forget her

Never to be forgotten
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Hehe GB, du ved det er forkert.

Tjah, FT, hvis ikke tungnem så bare dum - men det er jo dit eget valg.


Guybrush var det korrekte svar. Historien er god, men de der vil more sig, husker den garanteret.
User avatar
FogToo
Warhero
Posts: 479
Joined: Sun Feb 19, 2006 21:10
Location: Bagsværd - Danmark
Contact:

Post by FogToo »

Dum ? Det er jo direkte forkert. Hvordan kan nogen være dum fordi de bevist vælger at skrive egenavn med stort ? :P
Det må jo netop være dig der er dum, fordi du ikke kan finde ud af det. Men det vidste du vel egentligt godt ? Du plejer ellers gerne at ville udtrykke at du ved meget inden for netop det område :)
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Det er ikke et egenavn, FT. Men så kan jeg jo også kalde dig for f*** istedet for FogToo. Bare fordi du ikke ved, du hedder det, kan jo ikke være mit problem. Var det ikke din pointe?!

Det er ikke et egenavn. Det er et kunstnernavn. Og dem kan man stave som man vil. - fatter du virkelig ingenting. det er da fuldstændigt utroligt.

Joh, til tider er jeg dum. For det meste er det påtaget.
Men i denne sag mister jeg dog tålmodigheden med dig - det hænder faktisk tit.
Post Reply