Stop de tåbelige underskriftindsamlinger

Danskere samles her! Her snakkes der kun dansk og indholdet er løsere end de andre forums.
Her bestemmer:
Post Reply
User avatar
FogToo
Warhero
Posts: 479
Joined: Sun Feb 19, 2006 21:10
Location: Bagsværd - Danmark
Contact:

Stop de tåbelige underskriftindsamlinger

Post by FogToo »

Er du også træt af den nye trend, hvor folk opretter underskrift indsamlinger om alt muligt og umuligt, som er fuldstændig ligegyldigt ?
Din tilkendegivelse tæller. Lad os stoppe denne tåbelige trend, og vende tilbage til dengang hvor at der var ide i at samle underskrifterne. Hvis I virkeligt har noget at sige, så skriv et læserbrev, istedet for at oprette en underskriftindsamling omkring det.
Lad os sammen sætte en stopper for ligegyldige underskriftindsamlinger!
http://www.stoptaabeligeunderskriftinds ... rifter.dk/
send link til venner og bekendte og spred budskabet
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Hold da kæft, hvor er det dobbelt moralsk! Haha...

Men jeg er også træt af dem, eller det er jeg egentlig ikke, jeg er træt af, den lethed, hvormed de misbruges. Har du først smidt dit navn et sted, så er det ikke usandsynligt, det popper op andre steder, hvor du på ingen måde har tilkendegivet det.
User avatar
FogToo
Warhero
Posts: 479
Joined: Sun Feb 19, 2006 21:10
Location: Bagsværd - Danmark
Contact:

Post by FogToo »

Du har fanget lidt af pointen ;)
Faktisk burde der ikke være en eneste underskrift, da hvis man er enig, så ikke vil deltage i den type underskriftindsamlinger.
Og hvis man er uenig, så skriver man selvfølgelig ikke under af samme årsag :P
Men alligevel er der kommet underskrifter, og jeg forstår ikke hvem det er der har givet deres mening til kende.
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Nå. Så kæphøj. Så må du forklare mig, hvori resten af pointen ligger!

Og i øvrigt kan man sagtens forstå, hvorfor nogle skriver under. I hvert fald hvis man kender en anelse til moderne sociologi, samt lidt dybdepsykologi.
Det er meget typisk mennesket at være pragmatisk. Så hvis man virkelig er træt af mængden af underskritindsamlinger, så kan man godt skrive under på een til, for at vise denne usympati. - meget letforståeligt IMHO.
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

- men det kræver selvfølgelig man ikke har en strengt logisk tankegang. Da man så misser mange pointer her i livet, og kun ser det åbenlyse.
- en blanding er klart at foretrække :-).
User avatar
Sorex
Prospect
Posts: 37
Joined: Thu Apr 06, 2006 14:35
Location: in front of the computer

Post by Sorex »

tja jeg synes det er værre at blive stoppet på gaden af diverse nedern sælgere og red en sølvfisk organisationer, som bare vil ha penge ud af en.
-in the absence of light, darkness prevails.

-what you do in life echoes in eternity
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Tjah. Det hele er bare noget lort.
Hold jer alle sammen væk fra mig. *sidder med korslagte arme i et hjørne*.
Jeg gider slet ikke, der er nogen, der forsøger at råbe mig op...

- kualle, der er ved at udvikle en seriøs psykose ;-P
Post Reply