Pepsi's ødelæggelser 2.0

Danskere samles her! Her snakkes der kun dansk og indholdet er løsere end de andre forums.
Her bestemmer:
Post Reply
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Pepsi's ødelæggelser 2.0

Post by Pepsi »

ok lad mig starte med at beskrive problemet (problemerne)

1. telia.. skal skiftes ud asap
2. fejl fra telia gjorde at vi var uden noget rigtig internet i 3 uger (fixet)
3. errors på min computer gør jeg jeg bliver nød til at tage livet af bæstet og genoplive det...

den kære telia gut undskyldte at de havde været så lang tid om at fixe nettet og prøvede at lappe den bæstet så den igen kunne komme på nettet men han måtte give fortabt efter 1½ time.. en ven kom også forbi og måtte give fortabt efter 1 time han kom tilbage men måtte efter endnu 1 time indse at den var hel gal...

den sidste formatering gik ikke som ventet så derfor må jeg igen råbe på lidt hjælp :)

jeg kunne godt tænke mig en lille guide til sikker formatering af win xp og geninstalition, jeg håber på at jeg kan formatere her i weekenden så jeg er klar til de næste afleveringer i skolen.

er det noget i kan hjælpe med? plx gief help plx plx XD ^_^
User avatar
FogToo
Warhero
Posts: 479
Joined: Sun Feb 19, 2006 21:10
Location: Bagsværd - Danmark
Contact:

Post by FogToo »

partitionering af harddisken er ikke nogen dum idé.. Jeg partitionere altid min harddisk inden jeg installerer windows.
Men det bedste er nok at køre en scrambler igennem, hvis du er i tvivl om at der ligger noget "snavs" tilbage på den.. Tager bare en eller 2 timer alt efter hvor stor den er :P
Men har ikke været ude for at en partionering ikke har været nok til at løse mine problemer ved geninstalering af XP, og jeg har efterhånden gjort det et par gange ;)
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Jeg har også en partionering på min. Windows har 10 GB at lege med, mens jeg selv bruger resten af de 300 GB til at lege på. Har stadig ikke haft nogle problemer (hvis ikke man tæller pladsproblemer med :D)
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

hmmm computer renset stadig kæmpe problemer med at starte men ingen errors og intet net... sidste udvej er at prøve et nyt netværks kort... hvis det ikke virker må jeg bare punge ud til at få en prof til at lave den :)
User avatar
FogToo
Warhero
Posts: 479
Joined: Sun Feb 19, 2006 21:10
Location: Bagsværd - Danmark
Contact:

Post by FogToo »

Der er jo også den mulighed at de harddisk er syg. Så du er nødt til at erstatte den..
Men hvis du kan ordne det med et nyt netværkskort, så er det nok at foretrække.. Er ihvertfald billigere end en harddisk :)
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

en af mine venner har en teori om at mit motherbord ikke er helt rask da den går i stå noget tid når den starter op... men degt er til at leve med hvis den kan komme på nettet igen... resten af computeren køre optimalt... men ok den er også ved at være 5 år gammel så forståeligt at den ik er helt hurtig på sine gamle dage
Post Reply