911

Danskere samles her! Her snakkes der kun dansk og indholdet er løsere end de andre forums.
Her bestemmer:
Post Reply
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

911

Post by Pepsi »

jeg fik et link med denne film...

http://video.google.com/videoplay?docid ... 7137943386

efter 50 minutter bliver det hele meget meget uhyggeligt
man skal følge med og huske alt hvad man får af vide....

jeg ved godt den er lang men den er værd at se.... ved ik om det passer det der bliver sagt men den får helt sikkert en til at tænke
User avatar
FogToo
Warhero
Posts: 479
Joined: Sun Feb 19, 2006 21:10
Location: Bagsværd - Danmark
Contact:

Post by FogToo »

Minder den ikke ret meget om Fahrenheit 9/11 ?
Synes meget det var det der gik igen.. Der er mange ting der ikke passer sammen, og det går nok hen i historien som Kennedy mordet o.a.
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro om hvad og hvem, men et er sikkert. Der er nogle der sidder og holder på kort, der ville gøre historien meget mere åben.
Lad os antage at det rent faktisk er den amerikanske regering eller ihvertfald et udsnit af dem, der på et eller anden plan står bag dem. Er "verden" så stærk nok til at kunne klare det ?
Jeg er squ ikke sikker på det, og hvad ville det havne i hvis den største magt mistede al sin magt med et ? Tror det er mange ting, men end ikke kan tænke sig til kan gå galt.
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

sådan som du fremlægger det så er det nok bedst hvis det forbliver en hemmelighed men på den anden side... så synes jeg personligt at det kunne være rigtig spænende at vide hvad der skete helt præcis og hvem der faktisk sårt bag.. men ja nok bedst det ik kommer frem
Post Reply