Sommerferie

Danskere samles her! Her snakkes der kun dansk og indholdet er løsere end de andre forums.
Her bestemmer:
User avatar
Monteque
Tycoon
Posts: 280
Joined: Sat Feb 18, 2006 1:43
Location: Denmark

Sommerferie

Post by Monteque »

Så er det jo snart tid for ferie, hvertfald for nogle af os.

Jeg holder min ferie i uge 33-35. Faktisk ret sent. Det er de sidste 3 uger af August. Holder dog også en lille uge fra d. 7-12 juli. Har dog ingen planer endnu... For skal pt. ikke uf og rejse.
Last edited by Monteque on Mon Jun 26, 2006 22:08, edited 1 time in total.
[img]http://img71.imageshack.us/img71/5705/sig2rose5ju.jpg[/img]
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Well.
Min ferie er lidt komplikeret i år.
På tirsdag tager jeg afsted til New York i to uger. Når jeg kommer hjem går der 3 dage, og så modtager vi forhåbentligt nøglen til den nye lejlighed. Så står den på nedrivning og opbygning af nyt køkken, maling af 4 værelser og generel flytning. Vi holder flyttedag den 29/7.
I denne periode er jeg på arbejde, men det er sgu nok meget begrænset hvor meget jeg når herind.
Omkring den 3. august holdr jeg så ferie i halvanden-to uger. Den kommer nok til at gå med at sætte lejlighed i stand. Jeg håber på at kunne få en masse fra hånden i en fart, men jeg tør ikke love noget, om hvor hurtigt jeg er tilbage herinde på fuld styrke igen.
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

tja jeg får ferie idag og skal først starte i skole den 14 august...
jeg har ik rigtig planlagt noget andet end en tur til tyskland i uge 27 sammen med dregene.. det bliver måske også en tur til nordjylland for at besøge diverse kusiner og min ene fætter... ellers bliver det bare til at være hjemme drikke nogle øl og slappe lidt af
User avatar
Chillum
Legend
Posts: 756
Joined: Fri Feb 17, 2006 18:27
Location: Denmark

Post by Chillum »

Jeg sagde farvel til efterskolen igår.. :'( Det var sgu hårdt...

Nu har jeg så ferie til den 15. August, hvor jeg skal starte på Rødovre Gymnasium.. Den 16. juni skal jeg til Italien i 15 dage..
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]

Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

JEg gætter på at du mener Juli, for ellers vil jeg spørge dig om det var en god tur :D
Ellers godt at se dig igen.
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
FogToo
Warhero
Posts: 479
Joined: Sun Feb 19, 2006 21:10
Location: Bagsværd - Danmark
Contact:

Post by FogToo »

Jeg har fået en forholdsvis ærgelig start på ferien.. Glemte en eksamen, så skal lige tage et år om på uni :| Men så kan jeg lære det..
Tager det ikke så tungt, er ærgeligt, men værre er det ikke.. Håber jeg er bedre kvalificeret næste år :P
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

tsk tsk stakkels FT... men hvordan kan du være så go at glemme en eksamen? O_o

har fået et job på en tankstation så der kommer nok til at blive brugt nogle dage.. det er ik noget fast.. skal kun være der når de står og mangler en her i sommerferien men så kan der blive penge til en bytur
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

JA jeg tager jo så til USA i morgen. JEg er hjemme igen den 12-13 Juli. Så overtager vi en lejlighed som skal have nyt køkken alrum, så jeg ser lettere beskæftiget ud det næste stykke tid.
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
FogToo
Warhero
Posts: 479
Joined: Sun Feb 19, 2006 21:10
Location: Bagsværd - Danmark
Contact:

Post by FogToo »

Tja... Man kan jo tage ud at drikke på en dag, hvor man ikke burde det ;)
Er lige taget på ferie hos mine forældre, så skal lige pusles om så længe jeg kan det ;)
De har sikkert enormt mange planet om hvad jeg skal sættes til på denne "arbejds"ferie ;)
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
User avatar
Guybrush
Member
Posts: 85
Joined: Fri Feb 24, 2006 18:52
Contact:

Post by Guybrush »

Jeg rejser til Tjekkiet den 14. juli for at besøge bohousekt (som nogen måske kan huske fra de gamle OG-dage) og kommer hjem igen den 22. så det er ca. en uge i selskab med den herlige tjekke - glæder mig en hel del - og det er første gang jeg skal se ham - ja :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
They say that it takes a second to meet a special person
An hour to appreciate her
A day to love her
But an entire life to forget her

Never to be forgotten
User avatar
rQvbanan
Member
Posts: 64
Joined: Mon Mar 06, 2006 19:35
Location: Wirum

Post by rQvbanan »

Jeg er næsten lige kommet hjem fra roskilde, og står nu og skal på interrail allerede i morgen...
Så ikke så meget "hjemlig hygge" til mig i år :)
-In an average living room there are 1,242 objects Chuck Norris could use to kill you, including the room itself.

-[url=http://s1.bitefight.dk/c.php?uid=17752]Tør du klikke her?![/url]
User avatar
Chillum
Legend
Posts: 756
Joined: Fri Feb 17, 2006 18:27
Location: Denmark

Post by Chillum »

Chroelle wrote:JEg gætter på at du mener Juli, for ellers vil jeg spørge dig om det var en god tur :D
Ellers godt at se dig igen.
Godt gættet :roll:
FogToo wrote:Jeg har fået en forholdsvis ærgelig start på ferien.. Glemte en eksamen, så skal lige tage et år om på uni :| Men så kan jeg lære det..
Tager det ikke så tungt, er ærgeligt, men værre er det ikke.. Håber jeg er bedre kvalificeret næste år :P
Øvtur... Heh... Kender det godt lidt.. Kom for sent til tysk eksamen i 9. klasse, og skulle derfor tage tyst et helt år til i 10. for at kunne komme på gymnasie.. :roll:

Må man spørge hvilken eksamen der skippede?
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]

Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
User avatar
cielorosso
Member
Posts: 52
Joined: Mon Feb 20, 2006 23:36
Location: fere semper ad Universitas Arhusiensis
Contact:

Post by cielorosso »

Fog.. et år? har i ikke eksamener efter hvert semester? Eller kan du kun tage denne om sommeren?
IUSTITIA OMNIBUS
User avatar
FogToo
Warhero
Posts: 479
Joined: Sun Feb 19, 2006 21:10
Location: Bagsværd - Danmark
Contact:

Post by FogToo »

Der er ikke eksamener efter hver blok.. Der er mundtlig evaluering, som hedder bestået ikke bestået.. Derudover er der eksaminer efter 2. og 4. blok.
Men får at gå op skal man have bestået en række prøver og forsøg, hvor jeg åbenbart ikke har bestået nok :|
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Det lyder superfedt Guy. Du må hilse LOL/BooHoo fra mig. Sig at jeg glæder mig til at se ham herinde :D
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Monteque
Tycoon
Posts: 280
Joined: Sat Feb 18, 2006 1:43
Location: Denmark

Post by Monteque »

WB Chrølle :)...

Ja tæller stadigvæk ned til min ferie. Ca. en måned endnu.

Men har dog også mindre at se til pt. Arbejder kun 40 timer om ugen :) (Bowlinghallen holder ferielukket, nice) :)
[img]http://img71.imageshack.us/img71/5705/sig2rose5ju.jpg[/img]
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Jo tak. Havde en kanonferie. Men den skriver jeg som sagt lidt mere om en af de kommende dage... (hvis jeg får tid) :D
Jeg er meget travlt beskæftiget allerede med vores nye lejlighed som kommer til at stjæle resten af min ferie i år...
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

så er jeg mere eller mindre tilbage.. har dog fået taget 2 dejlige sygdomme med mig hjem... den den ene gør det rimlig pinefuldt at slå en streg og den anden gør det stort set umuligt at slå en prut.. men nice ferie var det :P
User avatar
Guybrush
Member
Posts: 85
Joined: Fri Feb 24, 2006 18:52
Contact:

Post by Guybrush »

lyder virkelig som om du har nydt ferien pep *rækker en kop kaffe med afføringsmiddel over* ^^'

rart at høre det var en god ferie Chrølle

jeg er personligt i fuld gang med min - hygger mig rigtig i Tjekkiet og det var fantastisk endelig at møde bohous - jeg ankom lørdag morgen - så var der lige 6 timers tog- og bustur til Karviná hvor han bor (afbrudt af halvanden times frokost pause)

vel ankommet var der lige 3 timers søvn på programmet førend vi var inviteret til fest om aftenen bl.a. sammen med hans kæreste Denisa som jeg så også fik lejlighed til at møde, sammen med en masse andre rare mennesker, der selvom engelskkundskaberne var 'begrænsede' alle gjorde en brav indsats for at kommunikere med mig :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Søndag var det meningen at vi skulle have været oppe i bjergene, men på grund af diverse biologiske (tømmermænd) og tidsmæssige (vi var først hjemme ved middagstid søndag) omstændigheder valgte vi at udskyde

lørdag aften blev således dedikeret til spil og anime ^_^

vender tilbage med flere rejseminder senere !
Regards
Guybrush
Attachments
bohous & denisa
bohous & denisa
bohousanddenisa.jpg (228.38 KiB) Viewed 13481 times
They say that it takes a second to meet a special person
An hour to appreciate her
A day to love her
But an entire life to forget her

Never to be forgotten
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

transport... ahh DSB ftw :P

vi skulle jo afsted så vi tog toget kl 10:23 til sønderborg så vi skulle være der 4 timere senere men toget havde nogle problemer så vi skulle så på en bus 2 stationer fra sønderborg... denne bus blev dog 1 time forsinket... vi ankommer derfor først i sønderborg kl 17:05.. yawn ugen efter til blokhus lige en 5 timer lang tur i tog for at sidde i en bus i 1 time derefter en lille taxa tur... på vej hjem med bus i en time for at sidde i aalborg i 1 time og vente på toget derefter 4½ time i tog for at vente på 30 min på bus yawn... dejligt med al den transport
Post Reply