Indlæg nummer...

Danskere samles her! Her snakkes der kun dansk og indholdet er løsere end de andre forums.
Her bestemmer:
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Jeg tror efterhånden jeg tager en slapper. Jeg skal nok til at opgive at følge med i samtlige tråde på forummet og så koncentrere mig mere om nogle få specifikke :D (få=25 eller over) :D
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
rQvbanan
Member
Posts: 64
Joined: Mon Mar 06, 2006 19:35
Location: Wirum

Post by rQvbanan »

Chrølle, jeg ved ikke om du har opdaget det. Men lige i dette øjeblik, hvori jeg skriver mit indlæg har du præcis 1000 indlæg.
Det må da være en ting at fejre?
-In an average living room there are 1,242 objects Chuck Norris could use to kill you, including the room itself.

-[url=http://s1.bitefight.dk/c.php?uid=17752]Tør du klikke her?![/url]
User avatar
FogToo
Warhero
Posts: 479
Joined: Sun Feb 19, 2006 21:10
Location: Bagsværd - Danmark
Contact:

Post by FogToo »

Tillykke med det Chrølle :D
Det er da vist det første rigtige runde vi har?.. :D
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
User avatar
Chillum
Legend
Posts: 756
Joined: Fri Feb 17, 2006 18:27
Location: Denmark

Post by Chillum »

han ved det godt.. han så det lige efter han lavede sit sidste indlæg, og tænkte at det var da et meget godt antal at tage til Grækenland på :roll: hehe.. Men ja, tillykke med det Chrølle.. det varer nok heller ikke så længe før jeg når de 500...
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]

Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

jo jo den lå her den kære tråd.... har lige lyst til at smide et indlæg :P

er jo lige kommet over de 150 O_o det er jo vildt så meget jeg har skrevet her og på OG idag... og for ikke at tale om mails :P

*bukker og takker*
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Rejser Pepsi op igen fra hans foroverbøjede stilling og peger på topbanneret på siden, og derefter på hans post...
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Guybrush
Member
Posts: 85
Joined: Fri Feb 24, 2006 18:52
Contact:

Post by Guybrush »

WHOOOHOOO - post nummer 60

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Er jeg bare CWF's mest aktive medlem, eller hva' ^_^
They say that it takes a second to meet a special person
An hour to appreciate her
A day to love her
But an entire life to forget her

Never to be forgotten
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Well....:D

JEg vil sige det på denne her måde. Når version 1.0 af CWF bliver lanceret overvejer jeg seriøst at nulstille min postcount... Det virker temmeligt åndsvagt fordi jeg har været med på alt at jeg så har mere end dobbelt så mange posts som nummer to på listen...
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

det viser jo bare at du som dev admin mm er meget aktiv og ønsker det beste for siden.... giver et godt billed... hvis bare resten også kom med..
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Det skægge er jo at mange af de folk som er med i udviklingen af siden er meget aktive. Der er trods alt en del subforums som er skjulte for medlemmer der ikke deltager i den udviklende fase (aktivt - ment som at mange deltager med ideer og feedback, hvilket er ganske fedt.) og alle disse deltager jeg i, mens dem som rent faktisk har ansvaret for noget vedrørende det, for eksempel coders, går så offline og laver noget code som de bruger timer eller dage på, skriver om det i forummet og jeg kommenterer og de går offline igen og bruger timer igen. Det viser altså at jeg langtfra er den eneste aktive, men bare PÅ forummet er jeg mere eller mindre. eMTe laver meget arbejde offline, Maz og Spanek ligeså og Dizi og madsolsen (når der er noget til ham).
Se bare på hvor meget tid du selv har brugt på at undersøge OG for tråde der skulle flyttes herover... :D
Det er skægt hvordan meget af tiden med at udvikle en side er ganske usynlig. Jeg tror personligt at jeg (i tanker, skriftlighed, research og mailskrivning, OG forumtid) bruger en 3-4 timer på CWF om dagen. JEg har umenskeligt mange noter omkring features, spil, ideer blueprints, og lignende liggende i skuffer, tasker, lommer og på bordet foran mig.
Jeg har anskaffet mig en notesbog som jeg vil bruge til CWF, alene for at undgå flere aftner tilbragt med at af-fnugge tøj fordi en lap i baglommen ikke kom ud inden tøjet røg til vask. :D

Back on topic: JEg overvejer også stadig hvordan og hvorledes angående et reward-system herinde. (JEg undgår at bruge ordet points her).
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

ja point og downlod credit vil nok ikke være så passende...

men på en forum jeg engang var på brugte de et billed under ens avatar... (her ville det være under flaget) ved ikke om man kunne lave noget i den retning,...
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Vi har jo haft flere ting i spil undervejs. Det der indtil videre er på tale, men intet er fastsat, er at man kunne få vist sine "stats" ved sin profil. I stil med:

Avatar
Chroelle
Age:
Joined
Posts
Submissions (Other than games)
Games
Location

Det betød altså at der er lagt vægt på både forum og spildelen af siden. Samtidig vil jeg dog lige smide ind her at der ikke er nogle præmier andet end prestigen. Og vi har samtidig snakket om at få lavet et ranksystem som er skiftende alt efter hvad man bruger sin tid på.
Eksempel:
Alle herunder har eksempelvis 200 posts...
En der hænger meget i barene rundt om på forum vil være "Bar-hangout"
En der hænger i de "dybere" fora vil være en "philosopher" eller sådan noget.
En der bruger det meste af sin tid i game-topics fora vil være en "gamer".

På den måde kan man se hvor personen er mest at finde. Vi har dog snakket om det her som særende en sjov ide, men vi kan også se den give bagslag. Hvis en person er meget alsidig postende, vil det være svært at finde en kategori som de kunne hænge ved.
Det vil selvfølgelig være noget der vil blive tænkt videre i over lang tid inden der bliver implementeret noget.

Vi snakkede på et tidspunkt om points for pointenes skyld men droppede det fordi det ikke tjente noget formål, og det var for besværligt at implementere for ingen verdens skyld.

Vi synes dog at en form for rank-system (som kan konkurreres i) kunne være sjov, og måske hvis den nulstillede fra tid til anden, eller i hvert fald hvis man kunne springe ind og deltage uden problemer som ny.
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

hvis den skal nulstillers skal der næsten være en "hall of fame" for dem som ender i en top X.

men ja ingen "gamer" side uden en konkurrence :D

(underskylder dårlig stavning med sin julefrokorst igår)
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Altså jeg har nu mest tænkt på mig selv når jeg har snakket om nulstilling. :D Det er ikke så sjovt at være en sikker nummer 1, hvis folk har tænkt sig at der skal gå lidt konkurrence i den. Der er ikke mange der gider kæmpe om at blive nummer 2...:rolleyes:
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Chillum
Legend
Posts: 756
Joined: Fri Feb 17, 2006 18:27
Location: Denmark

Post by Chillum »

Chroelle wrote:Vi har jo haft flere ting i spil undervejs. Det der indtil videre er på tale, men intet er fastsat, er at man kunne få vist sine "stats" ved sin profil. I stil med:

Avatar
Chroelle
Age:
Joined
Posts
Submissions (Other than games)
Games
Location

Det betød altså at der er lagt vægt på både forum og spildelen af siden. Samtidig vil jeg dog lige smide ind her at der ikke er nogle præmier andet end prestigen. Og vi har samtidig snakket om at få lavet et ranksystem som er skiftende alt efter hvad man bruger sin tid på.
Eksempel:
Alle herunder har eksempelvis 200 posts...
En der hænger meget i barene rundt om på forum vil være "Bar-hangout"
En der hænger i de "dybere" fora vil være en "philosopher" eller sådan noget.
En der bruger det meste af sin tid i game-topics fora vil være en "gamer".

På den måde kan man se hvor personen er mest at finde. Vi har dog snakket om det her som særende en sjov ide, men vi kan også se den give bagslag. Hvis en person er meget alsidig postende, vil det være svært at finde en kategori som de kunne hænge ved.
Det vil selvfølgelig være noget der vil blive tænkt videre i over lang tid inden der bliver implementeret noget.

Vi snakkede på et tidspunkt om points for pointenes skyld men droppede det fordi det ikke tjente noget formål, og det var for besværligt at implementere for ingen verdens skyld.

Vi synes dog at en form for rank-system (som kan konkurreres i) kunne være sjov, og måske hvis den nulstillede fra tid til anden, eller i hvert fald hvis man kunne springe ind og deltage uden problemer som ny.

Det lyder da fedt :D hehe... Er det noget der kommer samtidig med version 1.0 eller hvad?

post nr. 500 er netop skrevet :p
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]

Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Nej, men det er på tale til version 2. Dog ikke i den præcise form. Vi snakker om udformningen for tiden Maz og jeg...
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Chillum
Legend
Posts: 756
Joined: Fri Feb 17, 2006 18:27
Location: Denmark

Post by Chillum »

Nååh, så I tænker SÅ langt fremad.. Hehe.. Men selvfølgelig, der skal jo være en form for udvikling hele tiden, hvis siden skal køre optimalt... :) Forresten, hvorfor har du ikke skiftet de smileys ud (:):D), med dem jeg sendte dig i sin tid, som ikke er så skumle igen...? Hehe...
Chillum wrote:.... det varer nok heller ikke så længe før jeg når de 500...
Og alligevel tog det 9 måneder :p:p:p:p:p:p Hehe
Last edited by Chillum on Fri Feb 23, 2007 21:33, edited 1 time in total.
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]

Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Altså jeg har simpelthen smidt dem ud af hovedet. Smid dem endelig afsted igen, så skal jeg nok kigge på dem. Jeg har lidt sagt at jeg gerne vil smide en masse op og så kan vi altid fjerne dem bagefter... :D

Nå jeg vil smutte for i aften, men lur mig om ikke jeg lige tager en go'nat kigger herinde.
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Chillum
Legend
Posts: 756
Joined: Fri Feb 17, 2006 18:27
Location: Denmark

Post by Chillum »

De ligger på den gamle computer, som ikke virker.. Sammen med diverse ordentlige programmer til at lave dem med.. Hehe.. Så jeg har dem sgu ikke lige mere...

Meneeh.. Vi er vist kommet lidt off topic, så lad os springe tilbage på sporet igen.. Hehe..

Yay igen, har nået 500 posts ^_^ (Du behøver ikke nulstille chrølle, skal nok nå dig ;))
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]

Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
User avatar
Chillum
Legend
Posts: 756
Joined: Fri Feb 17, 2006 18:27
Location: Denmark

Post by Chillum »

...Og 17 dage senere runder jeg så de 600 :p Hehe... Holder statistikken, skal du bare lade være med at poste i omkring 405 dage, chrølle... så har jeg indhentet dig :p Hehe...
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]

Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
Post Reply