hvem er jeg???

Danskere samles her! Her snakkes der kun dansk og indholdet er løsere end de andre forums.
Her bestemmer:
Post Reply
User avatar
Sorex
Prospect
Posts: 37
Joined: Thu Apr 06, 2006 14:35
Location: in front of the computer

hvem er jeg???

Post by Sorex »

synes den manglet fra det gamle forum, så synes lige den skulle med.

her kan man skrive lidt om hvem man selv er, hvor man er fra, poste et billed, osv osv

ja de fleste herinde kender mig jo fra OG, men ellers skriv hvad i vil vide

her er lige et billed af mig og min søster (det er mig til venstre hvis i skulle være i tvivl)
Attachments
small_632437844015374044.jpg
small_632437844015374044.jpg (1.93 KiB) Viewed 15565 times
User avatar
Chillum
Legend
Posts: 756
Joined: Fri Feb 17, 2006 18:27
Location: Denmark

Post by Chillum »

Jah stort er det jo ikke :roll: Man ka ikk se så meget :P

Nåh men i kender mig vel alle sammen? Ellers ka jeg lige kradse lidt ned hvis nogle skulle være i tvivl :roll:

Mit navn er Sebastian, jeg bor i Glostrup og er 17 år gammel. Jeg går i 10. klasse på Osted Fri- og Efterskole, og er færdig der om godt 2 måneder :( Desverre. det er sgu fedt! Heh..
I min fritid spiller jeg lidt guitar og keyboard, er sammen med vennerne, jagter damer :roll:, og drikker nogle øl..

Ville ha posted et screenshot af mit hus fra Google Earth men programmet f*** lidt op.. :roll: så vi nøjes bar med et af mig selv, taget her for nylig..

Ellers er der vel ikk så meget at sige? :roll: Skål...
Attachments
Mig selv.jpg
Mig selv.jpg (50.88 KiB) Viewed 15562 times
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]

Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

errr jeg har et i mit galleri er lige for doven til at smide det ind her.. når billederne fra ugen 2 famile-fødselsdage kommer kan det være at der er et hvor jeg ik er fuld hvis jeg er heldig
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Hvem jeg er?
Er det lettere at kiende andre, end det er at kiende sig selv? - som Holdberg skrev..

Jeg er en filosofisk ung herre, der er meget omskiftelig, hvad humør angår. Men nu er jeg snart færdig med gymnasiet, så kan det være, det hjælper.
Jeg er 20 år gammel (04/05/86) og bor på Sydfyn sammen med mine forældre. Jeg vil gerne ud i verden, især hvis jeg derude kan finde mig selv.
Mine interesser er filosofi, filosoffer, religion, tekster, analyse af mennesker og at leve. Jeg spiller desuden skak, engang troede jeg, jeg var god, men det er jeg slet ikke. Der er meget iskak, jeg slet ikke begriber, men så må man jo bare gennemskue dette.

Jeg har ikke noget billede af mig lige nu, men udseendet betyder heldigvis heller ikke så meget, især ikke når man færdes på internettet.
User avatar
Guybrush
Member
Posts: 85
Joined: Fri Feb 24, 2006 18:52
Contact:

Post by Guybrush »

Efter Kualles velvalgte Ludvig Holdberg citat, vil jeg citere en anden stor filosof og dramatiker
Tjener man over 500.000 om året, hører man til den heldige gruppe af mennesker, der kan tillade sig at købe økologisk -- Jacob Haugaard

Hvem er jeg?

Jeg er en ligegyldig ung herre, der er meget kontinuerlig, hvad humør angår. Jeg er færdig med gymnasiet (eller HTX for at være præcis), så det er nok derfor jeg ikke er så omskriftelig
Jeg er 20 år gammel (18/19/85) og bor i Østjylland sammen med min kanariefulg Bob. Jeg vil gerne ud i verden ... eller ud i det hele taget, men jeg får kun lov til at forlade bygningen under opsyn, og de vil ikke fjerne tremmerne fra vinduerne.

Jeg har et billede af mig selv ligenu, og da udseendet betyder noget har jeg valgt et hvor jeg sidder ved siden af min søster for i det mindste at sørge for, at der er lidt kønt at kigge på ... skulle nogen få fikse ideer har hun tre farlige brødre, der er henholdsvis sergent (kan skyde jer), brandmand (kan brænder jer) og medicinstuderende (kan forgifte jer ligeså snart han har bestået farmakologi) ... havde tænkt mig at poste et billede af dem til skræk og advarsel, men det eneste billede jeg har af os alle er sergenten iført en lyserød skjorte og det fremgår ret tydeligt at brandmanden er mindre end min søster og jeg besluttede derfor at det ikke ville efterlade det korrekte indtryk

P.S. hvis du syntes dette er et smagløst, pinligt og aldeles håbløst forsøg på at være morsom grænsende til det desperate beder jeg dig venligst om at holde din mening for dig selv
Attachments
ja - det er mig til venstre
ja - det er mig til venstre
IMG_0033.JPG (39.85 KiB) Viewed 15532 times
They say that it takes a second to meet a special person
An hour to appreciate her
A day to love her
But an entire life to forget her

Never to be forgotten
User avatar
Chillum
Legend
Posts: 756
Joined: Fri Feb 17, 2006 18:27
Location: Denmark

Post by Chillum »

Guybrush wrote: P.S. hvis du syntes dette er et smagløst, pinligt og aldeles håbløst forsøg på at være morsom grænsende til det desperate beder jeg dig venligst om at holde din mening for dig selv
/me vælger at ignorere dette!
Guybrush wrote: brandmand (kan brænder jer)
LOLOLOLOLOLOLOOLROFLMAAAAAAAO! :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Min syge hjerne mente at dette var utrolig morsomt :roll: Hehe..


Men rart at høre fra dig igen, gode gamle Guybrush! (Er forresten begyndt at spille MI igen kom jeg lige til at tænke på..) :roll:

Hej! :)
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]

Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
Thwister
Probably a spambot
Posts: 3
Joined: Sat May 20, 2006 12:10

Post by Thwister »

Ja det er jo en af de sværere opgaver... Hvem er jeg??

Navnet er Morten Baun jeg kommer fra ØstJylland, men forventer at købe hus ved herning inden for de næste par måneder.
Hunden sagde at den var 20 år gammel og er ansat ved det danske forsvar, indtil jeg har skrabet penge sammen så jeg har råd til at læse på universitetet.
Jeg var sidst på oldg. forummet i 2003 da jeg stadig gik i gym. og siden har jeg været en tur i Irak og hjemvendte i febuar i år.

Det var vidst omtrent det jeg lige kan finde på at skrive i nuværende stund, men hvis i er interreseret i min livs historie, udkommer min selvbiografi: Er Muhammed et flojs eller bare en tegning?

Jeg tager stor afstand fra det fjols der har denne post, men jeg har prøvet at løbe fra ham, men det virker ikke...

Thwister.
Attachments
Sydstats kriger
Sydstats kriger
23.12.05 030.jpg (204.34 KiB) Viewed 15511 times
User avatar
Chillum
Legend
Posts: 756
Joined: Fri Feb 17, 2006 18:27
Location: Denmark

Post by Chillum »

Er det dig der bare hed Twister på OG? :)

ja, eller nej - Velkommen til CWF! ;)
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]

Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
Thwister
Probably a spambot
Posts: 3
Joined: Sat May 20, 2006 12:10

Post by Thwister »

Den selv samme, som sagt har jeg være en tur sydpå siden, men nu burde jeg ´have mere tid og så tænkte jeg det kunne være sjovt at kigge herind igen...

Thwister
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Hey Twister... Velkommen tilbage kammersjuk. Godt at se dig i god behold. Jeg ar lige sendt en kammersjuk afsted til Irak, så jeg har snakket en del med folk om dette på det sidste.

Nu der har været så meget snak om det... Hvordan er det at vende hjem igen?
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Guybrush
Member
Posts: 85
Joined: Fri Feb 24, 2006 18:52
Contact:

Post by Guybrush »

Ak - som tiden går - I skrivende stund er det 8 måneder og 8 dage siden jeg sidst efterlod et visuelt visitkort af mit udseende her på forummet. Efter moden overvejelse har jeg derfor besluttet at gøre forsøget om

Det viste billede er taget i sommer, hvor jeg var i Tjekkiet og besøge min gode ven Bohous (Gamle OG'ere med lidt kendskab til forumets internationale del, vil kunne huske ham under alias'et bohousekt ... det er ham til højre)

For at i igen kan få lidt kønt at kigge på valgte jeg det billede hvor også hans charmerende kæreste Denisa optræder (i må selv gætte hvem af de to resterende personer er hende, og hvem der er mig)

Som en lille sjov historie ved billedet kan jeg nævne at jeg er omtrendt et hoved højere end dem begge, men for at det ikke skulle se fuldstændig forkert ud gik jeg ret langt ned i knæ (og nej - jeg ved ikke hvorfor jeg skulle holde dem på skulderen - det er tilsyneladende noget instinkttivt folk gør når der skal tages et billede der fremhæver en kammeratlig atmosfære)
Attachments
haha.JPG
haha.JPG (206.33 KiB) Viewed 15476 times
They say that it takes a second to meet a special person
An hour to appreciate her
A day to love her
But an entire life to forget her

Never to be forgotten
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Jah, hun er da køn!
Post Reply