Oldgames?

Danskere samles her! Her snakkes der kun dansk og indholdet er løsere end de andre forums.
Her bestemmer:
Post Reply
User avatar
vifa
Prospect
Posts: 43
Joined: Sat May 13, 2006 23:04
Location: Hjemme

Oldgames?

Post by vifa »

Ja, undskyld sproget, men hvad fanden er det der er sket med Oldgames?

Da jeg ville downloade Advangtage Tennis fik jeg af vide at alt download foregår over noget der hedder PerfSpot - okay fair nok tænker jeg, klikker på linket og får af vide jeg skal oprette en profil. Hm..? Okay, det gør jeg så. Men man skal både uploade profilbillede, og svarer på hvor mange af ens kontaktpersoner fra MSN, AOL, Outlook mfl. man vil have med over på PerfSpot - "Hmm... Hvad har det nu med noget at gøre?" tænker jeg. Jaja, okay, nu var jeg allligevel kommet så langt med at udfylde min profil jeg lige så godt kunne fortsætte. Heldigvis kunne man da vælge "Spring over". Inden jeg overhovedet er færdig med at udfylde min profil modtager jeg to mails fra PerfSpot. En der byder mig velkommen, okay, og en anden der siger at en person ved navn 'Ashley' har set min profil på Perfspot og vil gerne være venner med mig.?..hm...jeg er jo for helvede ingen gang færdig med at lave min profil endnu! Okay..så blev man da helt færdig, lad os så få downloaded det spil - men nej nej, det kan ikke lade sig gøre!...Jeg går tilbage til den selv samme side som jeg havnede på allerførst, trykker på den blå tekst der siger 'Download Now'. Og hvad sker der så?. Jo du bliver smidt direkte til din PerfSpot profil..."Hm? Okay tænker jeg, der må være sket en fejl, jeg prøver igen." Tilbage til siden, klikker på linket, samme resultat endnu en gang. Da går det op for mig, at download linket bare er et billede man har lagt ind. (Kan ses her: http://download.fileshack.us/a36bac818c ... 46/pss.png)
Jeg tror slet ikke på man kan downloade noget fra Perfspot, det minder mest af alt om en slag ny Facebook - så endnu en gang: "HVAD FANDEN ER DET DER SKER?"


Vifa
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Jeg ved ikke hvor du er stødt på det henne, for jeg er støder ikke på det nu hvor jeg lige ville undersøge det.
Men jeg aner ikke hvad der sker med oldgames, for jeg kommer ikke længere på oldgames :D
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
vifa
Prospect
Posts: 43
Joined: Sat May 13, 2006 23:04
Location: Hjemme

Post by vifa »

Nu har jeg prøvet at downloade et andet spil end Advantage Tennis, og der støder jeg på den samme besked igen. Jeg bliver redirected til denne side lige meget hvilket spil jeg vælger at downloade: http://www.oldgames.nu/download/ueeb/

Kan ikke forstå du ikke får samme besked?


Prøv se det ovenstående link jeg har postet, og klik på 'Click here to download'. Så kommer du videre til PerfSpot hvor de prøver at snyde dig med et billede. Når du trykker på download linket så er det ikke et link men et billede du trykker på!
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Nu er jeg med. Jeg troede det var på oldgames side at du stødte på reklamen...Jeg kan dog se at det er et image, for det er endda også det samme filnavn ligegyldig hvad for et spil du vil hente.
Det kan være at Christian Manniche har solgt siden ud og givet den videre til nogen som bare ville generere nogle clicks. JEg har aldrig før hørt om perfspot...Og jeg kan virkelig ikke se hvordan det virker lige umiddelbart...
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
vifa
Prospect
Posts: 43
Joined: Sat May 13, 2006 23:04
Location: Hjemme

Post by vifa »

Nej vel!...Det er endda ikke så lang tid siden jeg sidst hentede et spil på Oldgames, og der virkede det fint, så det må være noget relativt nyt.
User avatar
Scythe
Winner of CWF review contest!
Posts: 3165
Joined: Sat Mar 04, 2006 12:59
Location: Nova

Post by Scythe »

OldGames' nuværende "ledelse" har opgivet at forsøge at vedligeholde spilsiden, da Christian Manniche ikke opfører sig ret pænt (tager gerne penge for medlemskab, men medlemskabet virker bare ikke, f.eks.). Derfor er den uden tvivl forfaldet. Meningen er, at alle spillene skal kunne hentes fra OldGames wikien, som jeg ikke ved, hvor langt de er kommet med.

Det var i hvert fald sidste nyt, da jeg kom forbi for nogle måneder siden!
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Jeg ved at det var planen, men også at motivationen og tiden var lille for at få det gennemført fordi de følte de kæmpede op af bakke hvad angik medlemmers indlevelse i siden og mængden af spam. JEg ved i hvert fald at Captain TUx (er det det seneste alias?) ikke havde specielt meget motivation da jeg snakkede med ham på ICQ for nogle måneder siden.
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
Post Reply