Baren

Danskere samles her! Her snakkes der kun dansk og indholdet er løsere end de andre forums.
Her bestemmer:
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

DEt lyder dejligt. JEg står op klokken 7 og går igang med at pakke eller ordne andre ting relateret til den nye lejlighed. Så tager jeg på job, og når jeg kommer hjem igen fortsætter jeg hvor jeg slap. Omkring midnat stopper jeg og går i seng, hvor ejg så ligger og vender og drejer mig indtil 2 tiden mens jeg planlægger hvordan det videre forløb med nedrivning og opbygning af køkken, maling af lejlighed, nedpakning og flytning skal forløbe. Det mest irriterende er at vi simpelthen ikke har nogle kammerater hjemme til at hjælpe os.... Alle er sgu på ferie....
Øh, er der nogen der har fri på lørdag :D

Guy, jeg skrev det også i den anden tråd, men just in case. Husk at hilse BooHoo fra mig, og sig at han skal kigge ind.
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
cielorosso
Member
Posts: 52
Joined: Mon Feb 20, 2006 23:36
Location: fere semper ad Universitas Arhusiensis
Contact:

Post by cielorosso »

heh... jeg har fri på lørdag... Men jeg bliver i Århus :P og jeg må i øvrigt heller ikke løfte noget med min venstre arm pga. en skulderskade jeg skal opereres for til februar. Rart at der ikke er særlig meget ventetid.... eller noget?! (Der er allerede gået over ½ år bare med undersøgelser) og før det ½ år før jeg indså at jeg ikke kunne genvinde stabiliteten i skulderen ved træning alene.

Jeg skal i øvrigt også læse... skal til sygeeksamen i august pga. en understegt kylling :(

Nå, stik mig en øl, så jeg virtuelt kan drikke mine sorger væk ;)
IUSTITIA OMNIBUS
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

*svinger en øl over til cielo*

argh så fik man jo sin løn og man går og glæder sig til at modtage de små 8000 kr for 2 ugers hårdt arbejde men da man får stukket dem i hånden har skattefar lige nakket 60%.... nerf frikort! og hvis jeg skal betale skat anyway så er det vist 40%... sigh.. de tog også lige 60% af min SU.. men bliver sgu sjovt at få penge tilbage i skat denne gang :P
User avatar
Thestrup
Probably a spambot
Posts: 3
Joined: Sun Apr 23, 2006 14:32

Post by Thestrup »

Long time no see!!

*Thestrup kommer springende ind i Baren[tm] og bestiller fluks en øl*

Så kunne jeg få snøvlet mig sammen til at kigge forbi :)
Røg lidt i svinget, da der blev flyttet site ...
Men nu er jeg tilbage, dog på nedsat tid, da arbejdet er begyndt at sluge meget tid.
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Jamen velkommen tilbage da så. :D

JEg har også lige en nyhed som jeg har skrevet i den engelske bar, men selvfølgelig også lige ville smide herind...

Tøsen er gud hjælpe mig gået hen og blevet gravid, så jeg skal være far til Marts, hvis det hele går som det skal. :D
(Det er her vigtigt at huske på at vi har prøvet i ca 3 år)

Så jeg er stadig en meget travl mand.... Tøsen er nemlig blevet indlagt fordi hun kaster meget op og ikke får nok væske, men alt er ellers som det skal. Vi er jo stadig igang med ombygning og bor i flytterod, så jeg ved ikke om i kan forestille jer hvor stresset MEN GLAD jeg er :D
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Thestrup
Probably a spambot
Posts: 3
Joined: Sun Apr 23, 2006 14:32

Post by Thestrup »

Jamen tillykke!!!

*Thestrup giver en omgang til Chroelle og alle andre der er tilstede i Baren*

Her på mit arbejde er der også en ren epidemi igang. Så sent som denne morgen, var der endnu en der proklamerede at han skulle være far - selvfølgelig med Gammel Dansk til følge :) Vi er 50 ansatte og lige pt venter 5 børn, mens 3 netop er blevet forældre. Tror også gennemsnitsalderen er lige over de 30 :)
User avatar
cielorosso
Member
Posts: 52
Joined: Mon Feb 20, 2006 23:36
Location: fere semper ad Universitas Arhusiensis
Contact:

Post by cielorosso »

Uha... spændende... tillykke med det :D
IUSTITIA OMNIBUS
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

jamen tillyke chrølle :D

vi glæder os til at se den lille når det er tid :)
User avatar
cielorosso
Member
Posts: 52
Joined: Mon Feb 20, 2006 23:36
Location: fere semper ad Universitas Arhusiensis
Contact:

Post by cielorosso »

Jeg glemte forresten noget, da jeg lykønskede Chrølle med hans forestående faderskab.... nu kommer det:




ahem ahem...... host host *** harrrrrrkkk****' mimimimimimimimimimimimimi.... fa sol la tiiiiii......









Såååååååååååååååååååååå gi'r han nok en lille een, en lille een, en lille een, så gi'r han nok en lille een, en lillebitte een....... eeeeeeeeeeeeeeen liiiiillle biiiiiitte eeeeeeeeeeeeeen!!!!!!!
IUSTITIA OMNIBUS
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Så ok da. Jeg giver traditionen tro Gammel Dansk i Baren i denne weekend. Og hvis der er nogen der vil have en øl, så snup i bare. Men bestil lige en med til mig, for jeg kunne vildt godt bruge en bajs efterhånden.
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Sorex
Prospect
Posts: 37
Joined: Thu Apr 06, 2006 14:35
Location: in front of the computer

Post by Sorex »

et lidt forsinket tillykke med at du skal være far.

hey har ikke været vildt aktiv herinde et stykke tid, men håber lidt på at ha fundet noget ekstra tid, nu når jeg blevet færdig med min uddannelse som vagt.

udover jeg er blevet færdig uddannet er der ikk sket så meget, har dog fået fast dame på... fandt jeg ud af da hun pludselig havde flyttet adresse hjem til mig, og ikk lige informeret mig... men udover det er hun skam sød nok :D
-in the absence of light, darkness prevails.

-what you do in life echoes in eternity
User avatar
FogToo
Warhero
Posts: 479
Joined: Sun Feb 19, 2006 21:10
Location: Bagsværd - Danmark
Contact:

Post by FogToo »

Hey og velkommen tilbage til mig.. Har holdt en lettere ferie kan man vel kalde det.. Har ikke rigtigt haft tid til at sætte mig og skrive noget :) Men nu er jeg så kommet igang igen på studiet, så det er på ret køl :)
Orker ikke lige at læse tilbage, så hvis det er noget meget vigtigt jeg simpelthen er nødt til at finde frem, så giv lige besked.. Kommer lige fra en 10 timers dag.. Det tærer let på kræfterne ;)

Men så lige tillykke til Chrølle :D
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

dejligt at høre FT :) hvor er det du er startet? uni?
User avatar
FogToo
Warhero
Posts: 479
Joined: Sun Feb 19, 2006 21:10
Location: Bagsværd - Danmark
Contact:

Post by FogToo »

jeps.. Fysik.. Læser første år igen.. Dejligt nemt, eftersom jeg har været igennem det første een gang før ;)
Men er nu meget rart lige at få det repeteret.. Der var en ting eller 2 omkring de komplekse funktioner der godt kunne tåle at blive repeteret :P
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Chroelle wrote:Jamen velkommen tilbage da så. :D

JEg har også lige en nyhed som jeg har skrevet i den engelske bar, men selvfølgelig også lige ville smide herind...

Tøsen er gud hjælpe mig gået hen og blevet gravid, så jeg skal være far til Marts, hvis det hele går som det skal. :D
(Det er her vigtigt at huske på at vi har prøvet i ca 3 år)

Så jeg er stadig en meget travl mand.... Tøsen er nemlig blevet indlagt fordi hun kaster meget op og ikke får nok væske, men alt er ellers som det skal. Vi er jo stadig igang med ombygning og bor i flytterod, så jeg ved ikke om i kan forestille jer hvor stresset MEN GLAD jeg er :D

:D :D :D :D :D :D :D :D

Årh, hvor gjorde det mig glad at høre!!!
Tillykke med det gamle dreng. Tillykke! :-). Wow! Så lykkedes det. Fedt!
Ej hvor stort. :D.


Nå. Så må jeg vel også hellere komme med en opdatering på mit liv!
Jeg var blevet single igen efter 18 mdr med Isabel. Det varede kort. Kun vel ca. 1 mdr. fra vi rigtigt havde brudt (alle der har haft et langt forhold ved nok, hvad jeg mener! ;-) ) til jeg fandt en ny. Det er da også meget spændende, men jeg ved ikke, hvor holdbart det er. Men god sex skal man heller ikke kimse af. Samt at have et sted at sove i Svb. Ej, hun er sød, men tjah, jeg ved det ikke. Måske jeg skal... TJah...

Nå. Men fedt for dig min dreng. Fedt! Hils Tanja!

:-).
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

meh jeg er også tilbage som single og tilbage til de evige jagt-marker... livet er sgu hårdt... og det bliver sværer og sværer for hver gang...

FT.. tsk tsk ik gå mere om nu ;)

har godt nok selv haft svært at komme igang med 3. år og det kostede også lige en samtale og et endnu sværer år.. men sådan er det jo... man kan jo hvad man vil
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Bliver det sværere og sværere Peps? Det kan jeg ikke nikke genkendende til. Det bliver sjovere og sjovere. Man lærer jo efterhånden teknikken at kende. Og så bliver det sjovt at forsøge at finde en, der ser andet end bare godt ud. - en man faktisk gider.
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Takker for lykønskningerner.

Nu venter jeg bare på det næste hold :D

Tøsen er forresten begyndt at få det bedre efter at have holdt godt og grundigt fast i toilettet i 5 uger. Og lejligheden er langsomt ved at være færdigbygget, så alt i alt ser tingene efterhånden ganske godt ud for mig...
Og så er det jo idag at det hele drejer sig om mig :D
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
FogToo
Warhero
Posts: 479
Joined: Sun Feb 19, 2006 21:10
Location: Bagsværd - Danmark
Contact:

Post by FogToo »

Nej så når han at gøre opmærksom inden man husker det..
Men tillykke med de 28 år :D
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Jo tak :D
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
Post Reply