Baren

Danskere samles her! Her snakkes der kun dansk og indholdet er løsere end de andre forums.
Her bestemmer:
User avatar
Chillum
Legend
Posts: 756
Joined: Fri Feb 17, 2006 18:27
Location: Denmark

Post by Chillum »

*Kigger ind i baren..*

Forsinket tillykke med de 18, Pepsi! ;)
Og tillykke med kortet, Chrølle! ;)

Så er det slut på skolen... har sådan en tom fornemmelse indeni.. det er vildt underligt.. Som en ud af få kunne jeg bare ikke græde da jeg skulle sige farvel.. selvom jeg gerne ville.. det kom først, lige præcis jeg forlod skolens område i bilen... Så kunne jeg godt...
Er der andre her der har prøvet sådan en sidste dag på efterskolen?
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]

Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
User avatar
cielorosso
Member
Posts: 52
Joined: Mon Feb 20, 2006 23:36
Location: fere semper ad Universitas Arhusiensis
Contact:

Post by cielorosso »

Jeg har kørekort og havde bil i 3 år inden jeg begyndte at læse igen. Tillykke med det :D
IUSTITIA OMNIBUS
User avatar
Chillum
Legend
Posts: 756
Joined: Fri Feb 17, 2006 18:27
Location: Denmark

Post by Chillum »

Jeg var til jobsamtale i Silvan her klokken 09:00 efter at have sovet i 5 timer.. :p

Fik sgu jobbet! Jeg er nærmest på fuldtid her i sommerferien... eller dvs. ca. 20 timer om ugen... med 59.41 kr som basisløn, og så er der derudover tillæg i weekenden og efter 17:45 i hverdagene, og så er der bonus hver måned hvis der er overskud i firmaet.. :D Det virker som en rigtig god personalepolitik, og jeg glæder mig til at starte på mandag klokken 12.. :D Det bliver rart at tjene nogle penge, når jeg nu har levet udelukkende af lommepenge det sidste år på skolen... :roll:

Så derfor - Jeg gir en omgang! :D
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]

Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Det lyder godt... Tillykke med jobbet. Bare lige for at sætte noget på plads. Du er på deltid med 20 timer... Fuld tid er 37 timer.
Men det lyder som en god personalepolitik, og det skal sgu nok blive godt.
Jeg laver forresten lige den der announcement om hvis du er tilbage. Jeg laver den lige til almindelig sticky i stedet for.
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Monteque
Tycoon
Posts: 280
Joined: Sat Feb 18, 2006 1:43
Location: Denmark

Post by Monteque »

Tillykke med jobbet. :D

BTW... Så arbejder vi for samme koncern. Idet Silvan og STARK er ejet af DT Group. :) Og ja de har en god personale politik :)
[img]http://img71.imageshack.us/img71/5705/sig2rose5ju.jpg[/img]
User avatar
Guybrush
Member
Posts: 85
Joined: Fri Feb 24, 2006 18:52
Contact:

Post by Guybrush »

Chroelle wrote:Jeg ville da bare lige annoncere herinde til dem der ikke læser den engelske bar at jeg nu har fået mit kørekort. Og jeg har fået kørt lidt rundt og vænnet mig til bilen. :D
Det er sgu fedt.
Hvor mange af jer har kort?
Det er godtnok lidt sent at kommentere, men vil da også gerne ønske dig tillykke med dit våbencertifika.. jeg mener kørekort

Ja - jeg har da også kørekort - et par stykker kan måske også huske hvordan jeg ramponerede (den vel nu, nærmest forladte) bar på OG fordi jeg endnu ikke helt havde styr på venstresvingene - oh well - those were the days, som man siger :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

*tager en øl*

EDIT: glemte næste side ^^' - tillykke med jobbet Chillum :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D - al respekt til folk der arbejder i byggemarkeder - jeg for koldsved bare ved tanken om hvad jeg skulle sige hvis hr Clausen henvendte sig for at spørge hvilken boremaskine han burde vælge, eller hvilken træbeskyttelse der er bedst til ubehandlede fyrretræshegn der vender mod vest :S
They say that it takes a second to meet a special person
An hour to appreciate her
A day to love her
But an entire life to forget her

Never to be forgotten
User avatar
cielorosso
Member
Posts: 52
Joined: Mon Feb 20, 2006 23:36
Location: fere semper ad Universitas Arhusiensis
Contact:

Post by cielorosso »

Find den dyreste (især hvis du er bonuslønnet) og sig så: " Du skal bruge denne model. Den passer perfekt til dine behov". Og skru så dit mest troværdige smil på ;)
IUSTITIA OMNIBUS
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Guybrush wrote: EDIT: glemte næste side ^^' - tillykke med jobbet Chillum :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D - al respekt til folk der arbejder i byggemarkeder - jeg for koldsved bare ved tanken om hvad jeg skulle sige hvis hr Clausen henvendte sig for at spørge hvilken boremaskine han burde vælge, eller hvilken træbeskyttelse der er bedst til ubehandlede fyrretræshegn der vender mod vest :S
FOR du koldsved. ;-).


Jeg hader livet for tiden. Endelig finder man en ånd, der kan hjælpe een med ikke at grave sig dybere ned i sølet, og måske endda se lyset på et tidspunkt, og så tør hun ikke.


Life's a piece of shit, when you look at it.
User avatar
Guybrush
Member
Posts: 85
Joined: Fri Feb 24, 2006 18:52
Contact:

Post by Guybrush »

Hej kualle - long time no see

håber ikke dit livshad graver alt for dybt ^^' - se på de lyse sider - det er sommer, fuglene synger, regnen vælter ned og behøver ikke tænke på eksamener, rapporter, snit osv. i en lang periode

håber i øvrigt talen gik godt ... og du ikke faldt på vej op på stolen
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
They say that it takes a second to meet a special person
An hour to appreciate her
A day to love her
But an entire life to forget her

Never to be forgotten
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Det gik fint, undtaget et sted, jeg fik udtrykt noget andet, end det jeg mente. Det gav modsat mening.

Men jeg har fået to venner på det seneste. Så det kan jeg glæde mig over. Jeg troede, jeg var ved at få tre. Jeg hader parforhold, de sætter så meget i stå. Godt jeg er ude at det pis.
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Life is like a piece of shit, when you look at it...


Jeg er godt nok også nederen.

Er der en, der virtuelt kan lære mig at rulle en jay?
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

tsk tsk kualle doubble post ;)

jeg giver lige en omgang tager til tyskland i morgen så kan ikke love at jeg kigger forbi hver dag :)

noget skidt at tyskland blev slået ud igår ellers skulle vi ha været i berlin :P
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Ban me Peps. :wink:

Tjah, jeg synes nu, det var værre Frankrig slog Portugal, det er sgu synd for de portugisere...

Men så er det jo snart slut med VM-fodbol. Gad vide, hvem der vinder. Det er jo nok de elendige franske frøædende svin, der trækker det længste strå.
User avatar
Guybrush
Member
Posts: 85
Joined: Fri Feb 24, 2006 18:52
Contact:

Post by Guybrush »

der kan man se som selv kualle kan tage fejl

Ikke fordi jeg ellers interesserer mig så meget for fodbold, men finalen så jeg da (det meste af)

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
They say that it takes a second to meet a special person
An hour to appreciate her
A day to love her
But an entire life to forget her

Never to be forgotten
User avatar
Monteque
Tycoon
Posts: 280
Joined: Sat Feb 18, 2006 1:43
Location: Denmark

Post by Monteque »

Så også finalen. Den var da okay spændende.... :)
[img]http://img71.imageshack.us/img71/5705/sig2rose5ju.jpg[/img]
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Det var en elendig kamp. Den startede godt. Men det ender altid i for mange stratetiske spekulationer, når scoren er even.

Men ja! Jeg tog heldigvis fejl! Det var fantastisk. - selvom det havde betyder, vi havde set en pige smide tøjet, hvis Frankrig vandt (væddemål).

men god sommer!
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Godt du er ude af det....Som I tøsen og dig er ikke længere eller hva???

OG....
Don't forget to laugh and dance and smile.

ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE.
*Virtuelt fløjt*
(Virker bedre uden en virtuel jay i kæften) :D

Jeg er som sagt lige kommet hjem fra NY i dag. Tog afsted derovrefra klokken 17.05 tirsdag aften og landede her i lejligheden klokken ca. 16.00 onsdag. JEg har fået 20 minutters søvn og er totalt jetlagged.
Man skal dog lige regne en 6 timers tidsforskel ind i det regnestykke. Begge tidspunkter er lokal tid.
Jeg er nu vågen på min 29ende time med undtagelse af 20 minutter i flyet.
Men fed tur - hold øje med en rejselog i den engelske afdeling.
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Sorex
Prospect
Posts: 37
Joined: Thu Apr 06, 2006 14:35
Location: in front of the computer

Post by Sorex »

weeee!!! er lige inde og vende hurtigt har nemlig mega travlt her i min ferie/arbejdsløshed, men ville smide en hilsen og en omgang SKÅL!!
-in the absence of light, darkness prevails.

-what you do in life echoes in eternity
User avatar
Guybrush
Member
Posts: 85
Joined: Fri Feb 24, 2006 18:52
Contact:

Post by Guybrush »

velkommen hjem Chrølle (tror ikke jeg har fået det sagt endnu)
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

så er man begyndt at tælle ned - om få timer sidder jeg i en bus på vej til Tjekkiet, men skal nok kigge ind mens jeg er væk :D:D:D:D:D

*skåler med Sorex*
They say that it takes a second to meet a special person
An hour to appreciate her
A day to love her
But an entire life to forget her

Never to be forgotten
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

hey drenge... bliver lige lidt mere i det lidt inaktive spor... skal på arbejde stort set hver dag fra kl 06 til 22 denne uge... gider ikke lige gå i seng.. skal jo snart op ^^

skål
Post Reply