Baren

Danskere samles her! Her snakkes der kun dansk og indholdet er løsere end de andre forums.
Her bestemmer:
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Min søde ven. Hvad er dog det, du er så enig i?!
User avatar
Guybrush
Member
Posts: 85
Joined: Fri Feb 24, 2006 18:52
Contact:

Post by Guybrush »

Lige pludselig kommer jeg i tvivl om det dybere budskab i din post fra før ......... damn - jeg var ellers så sikker :S
They say that it takes a second to meet a special person
An hour to appreciate her
A day to love her
But an entire life to forget her

Never to be forgotten
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Jeg mener aldrig noget dybt - det ved du da ;-)...

Men god weekend homies. Skal i sommerhus så er afk hele weekenden.

- Mojn.
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

uha var til julefrokorst igår... kom hjem kl 7... skal på arbejde kl 12.30 og derefter til 20 års... ouch... blev lidt meget fuld.. og igen ender pepsi med at sidde sammen med de 2 mest fulde piger (kl er her 21) og den ene bliver propersonalt kærlig med det alkohol hun indtager :S pepsi ender derfor som støtte forhende til en fest vi skulle til og serder hende efter 1 time med hoved nede i toilettet hjem.... (kl er her 24)

pepsi smutter i byen drikker sig fuld... kommer hjem og her sidder han så stadig med en lille fjer på ^^
User avatar
Monteque
Tycoon
Posts: 280
Joined: Sat Feb 18, 2006 1:43
Location: Denmark

Post by Monteque »

Jamen davs gutter.... Ville lige smutter forbi :)

Lang tid siden... Har det fint nok. Nyder livet pt, selvom jeg har lidt travlt. :)
Snupper da en øl.

Blev overtalt af en god ven (Badlad) som lige er tilmeldt siden, til at vende tilbage... :)
[img]http://img71.imageshack.us/img71/5705/sig2rose5ju.jpg[/img]
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Og vi byder velkommen tilbage med en bajsner. Skål :bananaparty: :bananaparty2: :shots: :Cheers: :TGIF:
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Monteque
Tycoon
Posts: 280
Joined: Sat Feb 18, 2006 1:43
Location: Denmark

Post by Monteque »

Hvordan går det ellers med jer gutter her? og hvad med OG, eksisterer den stadigvæk?.

Men skål Chrolle... :)
[img]http://img71.imageshack.us/img71/5705/sig2rose5ju.jpg[/img]
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

tja OG er lidt.. 3 medlemmer tror jeg...
men jo det står til :P lidt endnu
User avatar
Chillum
Legend
Posts: 756
Joined: Fri Feb 17, 2006 18:27
Location: Denmark

Post by Chillum »

Hey folks!..

Hmmm... Gider ikke oversætte min post fra the marketplace, det må i selv gøre... Så den del springer jeg bare over ^_^ hehe..

Men som sagt i marketplace, er jeg kommet for at blive (Pis, nu gjorde jeg det alligevel ;() Hehe...

Men godt at se at forummet stadig er oppe og køre.. pænere end sidst jeg var her endda :D hehe...


Tjener, må jeg bede om en øl, tak? (Nej, jeg er ikke blevet sofistikeret.. hehe)
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]

Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Og vi hejser flaget og glasset og siger skål og velkommen tilbage Chill :D
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Monteque
Tycoon
Posts: 280
Joined: Sat Feb 18, 2006 1:43
Location: Denmark

Post by Monteque »

Hej igen Chillum :)

Skål :)
[img]http://img71.imageshack.us/img71/5705/sig2rose5ju.jpg[/img]
User avatar
Chillum
Legend
Posts: 756
Joined: Fri Feb 17, 2006 18:27
Location: Denmark

Post by Chillum »

*Kommer ind og ser at flaget er hejst*

Hvem er død? Jeg kondulerer...

Hehe.. Tak for det.. :D
Har en del øl der skal indhentes efterhånden... hehe.. nu er der heller ikke så længe til jeg fylder 18... Så behøver jeg ikke gøre det i smug ;) Hehe.. er FT her stadig egentlig?
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]

Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
User avatar
FogToo
Warhero
Posts: 479
Joined: Sun Feb 19, 2006 21:10
Location: Bagsværd - Danmark
Contact:

Post by FogToo »

Nej.. Jeg har helt og aldeles forladt jer.. Jeg er aldrig til at finde mere :P
Jeg er her skam. Jeg står som online 24/7, men er mere bare fordi computeren står og sluger strøm.. For doven til at vente de 5-10 minutter hver gang jeg skal tænde computeren :P
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

chrølle får du penge når vi trykker på adds?... goder nemlig ikke hvis ikke du får noget ud af det ^^
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Altså ikke på dem fra Project wonderful. De er ganske baserede på dag til dag, men der er nu nogle meget fede ting der gemmer sig bag reklamerne mange gange.

Dem fra adbrite (som er ved siden af post-boxene) får jeg penge for klik når de engang bliver fyldt.

Altså så man kan sige at hvis i besøger siden som reklamerer igennem PW så er der en chance for at de synes vi er et godt sted at reklamere, og så bruger de os nok også fremover, og jo flere der vil reklamer her, jo mere bliver prisen drevet op... Men man kan se om det er den samme bruger der trykker eller om det er nye brugere...
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Chillum
Legend
Posts: 756
Joined: Fri Feb 17, 2006 18:27
Location: Denmark

Post by Chillum »

FogToo wrote:Nej.. Jeg har helt og aldeles forladt jer.. Jeg er aldrig til at finde mere :P
Jeg er her skam. Jeg står som online 24/7, men er mere bare fordi computeren står og sluger strøm.. For doven til at vente de 5-10 minutter hver gang jeg skal tænde computeren :P
Jamen det er da godt at høre at du også er her endnu.. :)
Når det drejer sig om computere synes man nu liiige altid de er liiidt langsommere end de egentlig er ikke? ;) Hehe... Men jeg synes heller ikke der er noget værre end computere der er langsomme til at starte op... Så skal det lige planlægges med, at man lige foretager sig noget andet imens.. Såsom at spise frokost eller gå i bad o.lign., hvis man da er til den slags... ;) Hehe...


Chrølle, hvad tjener du på de der adds ca?..
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]

Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
User avatar
FogToo
Warhero
Posts: 479
Joined: Sun Feb 19, 2006 21:10
Location: Bagsværd - Danmark
Contact:

Post by FogToo »

Det er ikke engang overdrevet når jeg siger 5-10 minutter.. Jeg har taget tid på det, eftersom jeg blev ret træt af det, og folk ikke troede på det. Fra jeg lukker computeren til jeg starter den op igen. Med hard boot.. Ikke reboot, så tager det ca. 8 minutter, til min computer er tændt og har loaded de programmer den skal..
Den trænger til en formatering, men jeg manger et backup medie ;)

Og så kan jeg da lige spørge ? Hvilke ads snakker vi om ? Er der reklamer på siden ? I såfald har jeg ikke nogen.
[size=84][color=red]War does not determine who is right. War determines who is left.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam! - Cato
There are 10 types of people in the world: "Those who understand binary, and those who don't."

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn.
Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformigt musik.[/color][/size]
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Altså ved siden af quick reply boksen der er der adbrite reklamer som vi ikke tjener en dyt på før der kommer kunder i biksen.

Så er der de Project wonderful reklamer som mest pryder forsiden og bunden (og så er der et skyskraber banner på forum til højre). Hvis du tager den pris der står under dem og så fjerner 1 cent, så har du hvad jeg tjener pr dag på dem. Lige nu har vi en indtægt på 0.15$ om dagen. Jeg bruger ca 0.30$ om dagen på hosting, så hvor meget jeg TJENER på ads er så meget sagt.... Udover det reklamerer jeg så for mine egne penge, hvilket giver et endnu størrre underskud... Men det gør mig ikke noget rigtigt.

Planen er jo at når vi begynder at tjene på siden så skal mit underskud dækkes først, og så skal vi hjælpe freeware spiludviklerne og så hvis der bliver noget tilovers har vi snakket om at det skal gå til velgørenhed. Men jeg er ikke sikker på hvor meget de kommer til at være.
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Chillum
Legend
Posts: 756
Joined: Fri Feb 17, 2006 18:27
Location: Denmark

Post by Chillum »

Hard boot? Hvad er det for noget? Er det bare hvor man tager strømmen eller hvad?

Hvor er du godhjertet Chrølle.. :D Hehe... Men der skal jo ske et eller andet for at der kommer medlemmer... Der er kun kommet lidt under 50 medlemmer til siden i den tid jeg har været væk.. Men det er selvfølgelig det GH-squadet er der for.. :) Der er jo hård konkurrence på markedet, så det der tiltrækker "kunder", er vel bare en side der er lige til at gå til, og med masser spil :D
Forresten, har du droppet idéen om at give forumet sit eget domæne? Altså cwf.com el.lign?
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]

Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Nej. Det er lige på trapperne. Der er mange ting planlagt som er lige på trapperne. Vi skal forny domænet nu her, og vi skifter med stor sandsynlighed udbyder, fordi vi mangler plads.

Der er ikke blevet reklameret ordentligt før for ca 14 dage siden, og i den tid er gennemsnittet af daglige besøgende steget med ca. 100... Så når vi får gjort det hele klart får vi mangel flere besøgende og forhåbentligt også mange flere som bliver som medlemmer.

Lige nu ligger vi langt nede på listerne og det kommer til at gå fremad når vi skifter navn. Samtidig skifter vi også bannere til reklamer, og smarbejder med nogle sider. Vi tilføjer ganske snart 50 yderligere spil, og får flere ting i gang. Så alt i alt så tror jeg der sker en del inden for det næste stykke tid (læs fra om en måned og et halvt år frem...)
Mit store problem er at jeg jo nok forsvinder en periode om en måneds tid. Hvor lang den periode bliver kommer an på hvordan alting kommer til at gå...
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
Post Reply