Baren

Danskere samles her! Her snakkes der kun dansk og indholdet er løsere end de andre forums.
Her bestemmer:
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Bare rolig, det har jeg ikke glemt :D

OG den næstbedste er trappeløb, men det får i sgu aldrig tøsen til at begynde på.... :D:D:D
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
cielorosso
Member
Posts: 52
Joined: Mon Feb 20, 2006 23:36
Location: fere semper ad Universitas Arhusiensis
Contact:

Post by cielorosso »

de bedste mennesker bliver jo født i slutningen af marts ;)

Det er godt nok spændende :) Man glæder sig på Chrølles vegne ;)
IUSTITIA OMNIBUS
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Takker :D
Det virker som om at tingene går lidt fremad generelt for os. Vi fik os dog lige en forskrækkelse igår, da tøsen fik stærke smerter i maven og vi måtte tage til check, bare for at finde ud af at vi ikke burde bekymre os...det var ikke noget specielt...
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

det er da eller ikke meget vi har set til dig på det sidste cielo...

damn jeg tror jeg har mistet min egenskab til at skrive lange posts uden indhold... ellers er jeg bare ved at blive gammel...

edit: ARRRGHHH! mit avatar! mit avatar! hvor er det... nej nej nej... det kan ikke være sandt... *gisp* *suk*...

...

meh!... der må gøres noget....*tænke*....*tænke*... *åbner google* nej nej nej hvor er det....narf....
User avatar
cielorosso
Member
Posts: 52
Joined: Mon Feb 20, 2006 23:36
Location: fere semper ad Universitas Arhusiensis
Contact:

Post by cielorosso »

det er problemet med mig... jeg er ikke så kreativt et menneske, så det er ikke mig, der starter trådene med nyt og spændende at tale om. Jeg er mere en reply-type ;)
IUSTITIA OMNIBUS
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Peps hvis du nu finder dit avatar, så lad i det mindste mig uploade det til servren, så du ikke mister det igen... hvis du altså ikke selv vil uploade det...
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

cielo, jeg har samme problem.. men kigger meget på andre forums for at finde noget.. og har den mest morsomme leg.. vi mangler bare nogle flere medlemmer all over før den er sjov :)

chrølle, tja kunne jo også bare bruge min egen gb på nettet... er bare lidt doven :P

hmm vi kunne jo lave vores tråd med danske hjemme sider igen... må lige kigger tilbage på OG og finde alle de gamle hittere ^_^
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

hmm lige lidt meningsløs spam...

skal jeg poste flere tråde? eller har vi nok at tage os til :P

kan godt lige smide de sidste lege osv op hvis det er...
men kom til at tænke på om der var nogen der havde en debat *kigger på kualle* så det ikke er ren legestue vi har :D

hmmm var der mere jeg skulle ha med nu hvor jeg sidder og keder mig?.... hmmmm.. laver stadig billed analyse... har 2 timer 45 min mere inden den skal være sendt afsted.....

hmmm nåh ja total nice at man kan se hvor meget i sidder og kilkker rundt på siden... tænk at jeg først har set det nu :P.....

jeg tror vist også at det var alt for nu :P

SKÅL!
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Du tænker på den feature hvor man kan se hvor meget tid en person har tilbragt herinde??? Eller???

Det ser fint ud med trådene, men fortsæt endelig hvis der er flere ting som kan leve herinde...

Kualle, jeg kan godt forstå hvorfor Peps kigger på dig... Er der ikke en eller anden ting du har lyst til at diskutere?
Ellers er der også en meget levende engelsk sektion (og dev sektion) som er værd at besøge (hvis man kan).
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Hmm... En diskussion. Jeg er jo blevet gammel, må I forstå. Jeg interesserer mig for sådan noget plat noget som det danske sprog, lyrik, føelser og spidsfindigheder.

Men tjah, man kan vel altid komme med en eller anden rabial holdning og forsøge at forsvare den til sidste blodsdråbe - hvad med sådan noget som, Danske soldater skal trækkes ud af Irak! ;-)...
Ej, peps, jeg ved det ikke.
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

yup chrøl der er også noget med hvor mange hits man har på siden... :P der er mange nice ting hvis man gider sidde og klikke uhæmmet rundt som jeg gør når jeg keder mig...

jeg kan da godt lige smide 2 lege mere op... og kan da gost lige kigge efter et emne der trænger til noget debat... men synes nu at kualle er noget bedere end mig til det...

Edit: du har frit slag... du kan jo altid provokere lidt ;)
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Så pepsi. Nu er der skrevet. Det er faktisk en væsentlig disputs, hvorom jeg er splittet mig selv. Så nu prøver jeg nogle argumenter af, hvis derkommer liv i debatten :-).
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

jo jo :) jeg har lige læst den men ved ik lige helt hvordan jeg skal sætte det sammen.. bliver nok først i morgen hvor jeg bedere kan samle min hjerne :P *lister over i baren og nupper en x-mas*

Edit: fandt lige den her side...
http://forum.vgcats.com/archive/index.php?f-30.html
så kan i jo se om der er nogle spil vi har lyst til at prøve... men meget af det er ren spam... men tag da et kig hvis det er
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Var til Jysk firma-jule-frukost i lørdags. - pænt stort. Men ikke stort nok til mig, så jeg tog i byen.

Ellers går det meget stille og roligt.

Skal til skak nu her snart, hvor vi møder det absolutte tophold, vi får tæsk, men hvor meget?! - that's the issue!
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

senere idag vil jeg lige poste nogle tråde så nye medlemmer kan føle sig mere velkomne... vi har ikke rigtig nogle tråde hvor de kan poste de første 5-10 gange.. så finder lige nogle...

kom ik lige online i går.. kom lidt sent hjem og havde ik lige tid.. men vi når jo nok det hele...
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

6-2 fik vi tæsk. Men jeg klarede uafgjort (remis) mod en 2071 i ELO spiller. Så personligt var det en god aften.
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

hmmm ok der kan jeg ik helt følge med ;)

har ik noget tid i den her uge til at poste for meget,.. skal passe skole arbejde hockey fester osv... sigh jeg får stress!
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

Bare man husker ikke at stresse, så får man ikke stress, det sagde en klog mand i tv i hvert fald. - lød meget logisk.

er det Floorball, Peps, eller har jeg spurgt om det 1000 gange før?!
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

hal-hockey :P www.dk-hockey.dk ^^

min mor og en veninde vil nok sige at jeg umulig kan få stress så jeg vælger at tro på dem... jeg når jo nok det hele... er hjemme ca 2 timer om dagen lige pt.. 1 time til at spise 1 time til lektier mm... det er gooo tid
kualle
Tycoon
Posts: 219
Joined: Fri Feb 17, 2006 15:41

Post by kualle »

hehe... Så lad pigerne ligge, min dreng. (helst i sengen!)...


Men tjah, med den reform, så laver I jo ingenting - eller hvor er det nu du går?
Post Reply