Stoffer

Danskere samles her! Her snakkes der kun dansk og indholdet er løsere end de andre forums.
Her bestemmer:
Post Reply
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Stoffer

Post by Pepsi »

Vi er 3 drenge der har vores årlige tur til sønderjylland for at besøge en ven, når vi tager afsted har vi kun tøj og penge med.
vi tager et smut til tyskland for at købe mad, øl, vand og sprut og så noget tobak som ikke sælges i danmark :P

vi får vores ven til at købe noget fed til os, da vi begynder at drikke og vi tager det meget stille og roligt...

den første aften får vi 3 klager :D:D så vi er godt igang og har det rigtig godt, men vi kan ikke undgå at se at ham vi besøger har nogle lidt andre venner end sidst vi var der.
vores ven går et par gange i løbet af aften, nå ja der bor jo mange mennesker og det var bare en lille 1 værelses vi sidder i...
jeg modtager en besked, " jeg vil gerne lige snakke med dig inde i XXX... kom om 2 min "
på vej ud åbner han sin fryser og stopper noget i lommen, da jeg kommer ind ligger der 3-4 poser på bordet. amphetamine, E, og kiks.
har spørg om jeg vil have noget, så jeg får 1 streg, har taget det før, han var begyndt at sælge og selv tage en del.

som dagene går oplever jeg nogle ting jeg ikke anede fandt sted.

mig og min ven går over til en anden lejlighed, da vi kommer ind ligner det noget fra en film, hvis i kan se pusher og forrest gump for jer,
der blev taget alt muligt O_o

vi kunne ik gå nogle steder i byen uden at blive tilbudt stoffer. på et tidspunkt kommer er en af mine venner ved at komme op og slås
en ven af ham min ven er ved at slås med tilbyder mig piller osv... folk solgte åbenlyst overalt, selv en DJ forlod sin plads for at sælge på toiletet

jeg ved godt det ik er svært at skaffe stoffer, eller sælge med rigtig god profit, og jeg ved også godt at vi blev smidt ind i et miljø hvor alle tog stoffer
men er det virkelig så udbredt overalt i landet? eller er det bare nogle steder? for selv på diskoteker hvor der blev spillet pop musik blev der solgt store mængder...

og nu vi har fat i det med stoffer hvad er jeres erfaringer med stoffer?
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Det er jo længe siden at jeg sådan gik på diskoteker, men det var allerede meget udbredt dengang. Dog fik man ikke tilbudt helt så åbenlyst...

JEg har prøvet hash og pot, men har ellers holdt mig fra alt andet, da jg har set lidt for mange venner gå ned på speed og kokain. Det har overhovedet ingen plads i nærheden af mig.

JEg synes generelt at man skal holde sig fra stoffer (dog har jeg ingen hellig holdning omkring fed, da jeg kender folk som har haft positive oplevelser med stoffet.
Men jeg tror du evt skal bakke lidt Peps. Og det siger jeg som en ven.
Pas på med skidtet!

Jeg har set for mange venner som lige skulle prøve, og nu enten lever et rodløst liv, eller et liv på den lukkede afdeling på et psykiatrisk hospital.
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

det er ikke noget jeg tager jævnligt, synes det kan være sjovt at tage nu og da, men vil ikke begynde på det, en streg koster måske 500 kr... det er sgu noget billigere at knække sig og så drikke videre, har efterhånden prøvet en del, men der er ik noget der har fanget mig, nogle gange har jeg da også haft lyst til at ringe efter noget, men har holdt mig tilbage, har ik lyst til at ende som de 3-4 stykker der røg på sygehuset mens vi var på ferie...
User avatar
Scythe
Winner of CWF review contest!
Posts: 3165
Joined: Sat Mar 04, 2006 12:59
Location: Nova

Post by Scythe »

Jeg har ikke specielt lyst til at være moraliserende, så vil da bare lige dele min personlige. Da jeg gik på kostskole i sin tid var jeg ude i noget med en del stoffer, og det var skide sjovt, men ikke specielt fremmende. Efter 2.G havde jeg et solidt gennemsnit på 6,5.

Med lidt hjælp holdt jeg 100% op og kørte 3.G færdig med gennemsnit på to cifre før decimalet. Det var en smule vigtigt for at kunne komme videre, og det var ikke gået godt, hvis jeg var fortsat på samme sti.

Efterfølgende har jeg været clean bortset fra lidt urt - jeg har jo læst på RUC, så det kunne ikke helt undgås... Har derfor heller ikke følerne ude i virkelighedens stof-Danmark.
User avatar
Sorex
Prospect
Posts: 37
Joined: Thu Apr 06, 2006 14:35
Location: in front of the computer

Post by Sorex »

kender godt miljøet har haft venner i det de sidste 8 år, og har da været med et par gange sådan for sjov....

men en ting man skal vide er at man ikke kan stole på folk der tager noget...

min bedste ven gennem fem år tog regelmæssigt amfetamin, på min forlovets 21 årigs fødselsdag sendte han mig på skadestuen fuldstændig smadret, fordi han ikke synes det var i orden jeg blev sur da han ødelagde min dør.

venter stadig på vi kommer i retten med det. så mit råd er selvom det er fedt, hold dig langt væk! før end du får set dig om går det galt også selvom du mener du kan stole på folk.
-in the absence of light, darkness prevails.

-what you do in life echoes in eternity
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Min lillebrors bedste ven er lige død i en alder af 27 for et par dage siden, efter et massivt forbrug af stoffer gennem en del år. Han har været klinisk død 3 gange, men den sidste gang kunne hjertet ikke mere. Og der var han clean! Men hans krop havde lidt så meget overlast så den ikke kunne klare mere.
Det er god timig at denne tråd blev vækket igen. Jeg vil gerne være moraliserende her, hvis bare det kan stoppe EN fra at rode med hårde stoffer.
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Sorex
Prospect
Posts: 37
Joined: Thu Apr 06, 2006 14:35
Location: in front of the computer

Post by Sorex »

det gør mig rigtig ondt at høre, det er aldrig sjovt at miste folk man kender som er unge og har hele livet foran sig.

hvis den er med til bare af forhindre en i at gøre det, er det en der får et liv uden nogen rigtige nedern problemer.

og det er bare at lade det være, og ligge folk bag sig man kender som der gør det. for man bliver alligevel viklet en i den verden af lort, som det virkelig er, selv om man tror man har styr på det.
-in the absence of light, darkness prevails.

-what you do in life echoes in eternity
User avatar
Scythe
Winner of CWF review contest!
Posts: 3165
Joined: Sat Mar 04, 2006 12:59
Location: Nova

Post by Scythe »

Min nuværende erfaring er, få nogle nye venner. Jeg savner ikke de gamle dopehoveder ret meget, efter jeg har fået nye venner, der er noget mere stabile...
Post Reply