Siden i fremtiden

Danskere samles her! Her snakkes der kun dansk og indholdet er løsere end de andre forums.
Her bestemmer:
Post Reply
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Siden i fremtiden

Post by Pepsi »

der var noget med nogle t-shirts osv...

ved ikke hvad den her tråd skulle indeholde... men jeg har hørt mig omkring og... det er ikke nemt at få noget til en orddenlig pris uden at lave en aftale med det samme... men hvis vi selv har t-shirts vil prisen ligge på noget der ligner 75-100 kr hvis vi skal sælge dem...
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Altså du tænker at vi skal sælge dem for 75-100 kroner eller vi køber dem for 75-100 kroner...?
Jeg gik faktisk selv igang med at finde noget grundet noget qxl-lir, men kom selvfølgelig også til at tænke på det her... Jeg leder stadig, så sig lige til hvis du støder på noget...
Jeg har nemlig nogle ideer til hvad der skulle være ved de t-shirts.
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Pepsi
Mod
Posts: 327
Joined: Fri Feb 17, 2006 19:27
Location: somewhere out there

Post by Pepsi »

kommer an på hvad en t-shit koster... men lad os antage 25 kr... et tryk på en t-shirt koster alt efter hvor mange vi skal bruge... men lad os antage 5-25 pr tryk (da jeg ikke regner med over 100 t-shit) 10-20 kr det er med løn til den der trykker samt selve trykket og evt fragt...

det er hvad jeg har kunne komme op med... men jeg kender en der har en maskine man kan bruge... men skal trykket være med farve eller bare hvid? og hvor stort er trykket?
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Altså der er jeg helt blank. Jeg tænker umidelbart på noget med noget forholdsvis stor skrift henover maven/brystet.

Men hvis du kan se noget med om der kan være tilbud på at lave flere handler med dem ville det være fedt, for så kunne man både få CWF t-shirts og dem som jeg går og roder med samtidig. Det ville jo være en måde at sænke prisen måske.
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
Post Reply