Hvad skal barnet hedde ... ?

Danskere samles her! Her snakkes der kun dansk og indholdet er løsere end de andre forums.
Her bestemmer:
Post Reply
User avatar
Guybrush
Member
Posts: 85
Joined: Fri Feb 24, 2006 18:52
Contact:

Hvad skal barnet hedde ... ?

Post by Guybrush »

... og nej - jeg har ikke gjort et eller andet sagesløst pigebarn gravid :p - men titlen har forhåbentlig fanget nogle mennesker der ellers ville være sprunget over

Anyway - emnet er faktisk lidt trivielt, men som så mange andre er jeg i besiddelse af en række elektroniske hjælpemidler der kan sluttes til en computer - jeg har indtil videre en stationær, en bærbar, en ekstern harddisk, en iPod og et digitalkamera (og nogle lidt mindre iøjnefaldne ved siden af)

Inspireret af en af mine gode venner (Pitkin som nogle af jer vil være bekendt med) vil jeg gerne navngive alle disse forskellige hjælpemidler (flere af dem skal faktisk have et navn), men opfindsomheden kniber lidt. Min stationære hedder Guybrush og min bærbare Threepwood, men jeg nægter blot at kalde min iPod for noget trivielt som Ipod og min Harddisk for DATA

Man må kunne komme op med et original (gerne morsom) og meningsfuld måde at navngive sine elektroniske hjælpemidler på, men det er ikke lykkedes for mig at komme med nogle guldkorn endnu - så spørgsmålet går på: Er der nogen der har nogle gode forslag ??

(jeg skriver generelt for meget set i forhold til det budskab jeg ønsker at levere ... det må jeg arbejde på)
They say that it takes a second to meet a special person
An hour to appreciate her
A day to love her
But an entire life to forget her

Never to be forgotten
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Hvad med LeChuck? Eller Elaine, eller Murray for lige som at fortsætte stilen... :D
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
User avatar
Chillum
Legend
Posts: 756
Joined: Fri Feb 17, 2006 18:27
Location: Denmark

Post by Chillum »

What??? Det er da godt nok en af de underligste tråde jeg har set.. Hehe.. Den slår endda "Which way does you'r toilet paper hang" fra Town Hall på OG... Hehe..

Du kunne jo kalde din iPod for MyPod, og så lege lidt med ordene på den måde, så man ligesom på den måde kunne fornemme, at det er din... :roll: Eller en bedre idé: Smid den ud, og køb noget fra Creative :p Hehe... ;););)

Ej jeg ved det sgu ikke.. føler mig ikke sønderligt kreativ lige nu :roll::roll:


Får helt lyst til at spille MI nu :roll:
[u][b][color=indigo]:Givemebeer:....................It's a bird! It's a plane! No! It's.....................:Givemebeer:[/color][/b][/u]
[img]http://img506.imageshack.us/img506/3111/banner4gl.gif[/img]

Be sure to check [color=blue][b][url=http://www.lost.eu/336d9]this one[/url][/b][/color] out!
User avatar
Guybrush
Member
Posts: 85
Joined: Fri Feb 24, 2006 18:52
Contact:

Post by Guybrush »

Chroelle wrote:Hvad med LeChuck? Eller Elaine, eller Murray for lige som at fortsætte stilen... :D
Jeg har forsøgt med MI-navne, men de har aldrig rigtig fungeret for mig - Elaine er for ordinært ... min Ipod hedder i øjeblikket Stan og det holder jo ikke - Murray fungerede heller ikke helt .... ak - men du har ret, det er ellers oplagt
They say that it takes a second to meet a special person
An hour to appreciate her
A day to love her
But an entire life to forget her

Never to be forgotten
User avatar
Chroelle
Admin emeritus
Posts: 9870
Joined: Fri Feb 17, 2006 9:19
Location: Location, location...
Contact:

Post by Chroelle »

Skægt nok tænkte jeg også på at din Ipod skulle hedde Stan efter at jeg var smuttet offline. Noget med konstant lyd...:lol:

Et kamera kunne jo sagtens hedde noget i stil med "Knips" :D Sådan lidt i stil med hunde der hedder Vaks. Ipod'en og harddisken er jeg helt blanke angående...
Currently testing Life version 2.9 (With added second child)
(Beta testing in progress)

www.paed-it.dk - My blog in Danish

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.
--Mark Twain
Post Reply