Page 1 of 187

The little Inn by the wayside

Posted: Tue May 01, 2007 1:36
by Railwaymodeler
Well, as per Chroelle, I am creating a new bar. Details here:
http://curlysworldoffreeware.com/viewto ... start=1940

To celebrate this new establishment, drinks on me for the first 24 hours! Cheers!

Posted: Tue May 01, 2007 2:14
by Pater Alf
Cool! I´m the first guest in the new bar! :)

I´ll take a beer. And because it is the 1st of may let us drink on the working class...

Cheers! :Cheers:

Posted: Tue May 01, 2007 2:47
by Pager
I feel left out...it's still april here...

Put my beer on ice for another 5 hours or so... :cry:

Of course according to my computer it is January 5th, 2002...I had to go ask my landlord what year it is...he looked at me like I was smoking crack... :lol:

Posted: Tue May 01, 2007 10:43
by Chroelle
Damned...Who left a beer in the freezer? It exploded in there... Now I have to sit here and lick the beer out of the icecicles...

Posted: Tue May 01, 2007 21:00
by Pager
I think that's a new record...the new bar wasn't even open a day, the bartender isn't even here, and I've managed to destroy the freezer... :lol:


...oddly...I feel very proud of myself... :twisted:

Let's see if we can add some Graffiti to the stalls in the bathroom...

*Pager enters bathroom and writes CWF RULES ALL OTHERS DROOLS and FOR A GOOD TIME CALL 1-800-PAGER42* :twisted:


...I have no idea what that number is...don't really call it...

Posted: Tue May 01, 2007 21:23
by Tank
So this is the new bar? I was wondering why nobody was in the Hellish/Heavish bar.
I'll take a ..... uhmmm .... I'll take a coffee.

Cheers! :D

Posted: Tue May 01, 2007 21:56
by PraetorScylla
new inn, eh?


Guess I'll run up a tab here, too, then .. . .



buy chillums a drink or two next time he drops in to say hello.

Posted: Wed May 02, 2007 2:39
by Tank
To be honest, I still don't understand why the other Bar has been closed.

Posted: Wed May 02, 2007 9:15
by spanek
technical reasons ;)

Posted: Wed May 02, 2007 10:26
by Chroelle
Citys building inspectors came by and shut the place down because it had a error infestation.

*Chroelle says with a weird lisp - gotten from licking beer straight off of freezer walls, and not dodging the glass shards.*

Posted: Wed May 02, 2007 12:47
by PraetorScylla
Here, chrolle, let me help you with that glasss in your tongue .. .

*Hands chrolle a bottle of Glass-b-gone"


It works by instantly dissolving the glass . . . and most of your face and throat.

Posted: Wed May 02, 2007 17:44
by Railwaymodeler
I googled 1-800-pager42, and no results, so I'd say it's a dead number anyhow. :)

Glad everyone is destroying, err, enjoying the new bar. Really feels like home here, somehow.

Posted: Wed May 02, 2007 18:50
by Pager
I should buy that number...the fun I could have with my own 1-800 number...

of course, I'd probably be bankrupt in about a day and a half... :lol:

Posted: Wed May 02, 2007 23:48
by Railwaymodeler
Yeah, nothing impresses the chicks like your own 1-800 number... :roll:

Actually, If I get this workshop space I am looking at, I could probably use an 800 number like that in that case.

That's right, I may no longer be building out of my apartment, I could have space in an actual shop soon. Yeah!

Posted: Thu May 03, 2007 10:23
by Chroelle
Yeah, nothing impresses the chicks like your own 1-800 number...:rolleyes:
LOL LOL
:lol:
ROFL!!!!
(And scaring the cat.)

Posted: Sat May 05, 2007 0:06
by eMTe
New bar, oh my. :shock:

Beer on founder's tab. :Cheers:

For all Saturday workers. :/

Can sbdy explain mne briefly what has happened arounfd recently while I was a bit away...? :/ New games added, I noticed new gameadding tool was launched (?), hmmm...

Once my new schedule will be settled (til end of May probably...? ) I'll hav more time than ever for CWF... Even with current weather outside. :D And even with OG reborn from ashes and looking great like never.

Now what was I wanted to say... Ah, another :Cheers: please. :D

Posted: Sat May 05, 2007 12:46
by Chroelle
Well it seems the problems have lifted (but proceed with caution). No new gameadding tool has been launched but we have taken the old one into action. We have started adding games. So far PA, Scythe, Pager and myself have added some new games and some other platform versions for those. Feel free to jump right in.

I have to be honest and tell you that I haven't visited OG in a very long time. I might drop by in there, but so far I cannot afford (timewise) to be on two forums. I place all the time I have in here. I will however drop by to see what has been going on over there.

Posted: Sat May 05, 2007 22:29
by SFault
New bar, eh?

*Looks around... Walks to jukebox*

NP: Sex Pistols - Pretty Vacant

"Bartender! Gimme something American... Beer"

:morebeer: (I wonder why there are only guys in this joint???) :morebeer:

Posted: Sun May 06, 2007 16:09
by PraetorScylla
what are the limitations on avatars, again?

*goes to draw an avatar, for the heck of it*

A dizi-version of ymself, in a black turtleneck, with ym favourite beret should be a good avatar . . .




edit: Pixia keeps crashin on me whenever i try to do anything, so I wasn;t able to do a flippin' thing yesterday.



150x150, 68 kb max . . . elt's try again, now . . .

Posted: Fri May 11, 2007 16:21
by Railwaymodeler
I may change my avatar sometime. Not sure yet.

I'll have a strong coffee. I'm not awake yet, and I got to go to camp in less than an hour. I'll be sawing wood and clearing debris from previous storms that have messed up roads and trails. It's more fun than it sounds, espeically because I'm bringing my own saw, which can cut a solid 2x4 in less than 30 seconds.